Hee meid, er is niets mis met een julibeebje hoor, kijk maar naar mij, ik ben ook ook een julibeebje, ofwel was e en julibeebje, ben nu stukken groter gegroeid Ik hoop niet dat je bijgelovig bent, vrijdag de 13e?
Hey Petatje, jij mag de 13e voor volgende echo en dan is mijn NOD, laat ons hopen dat vrijdag de 13e november een keigoede geluksdag wordt voor ons.
neen niet bijgelovig hoor! trouwens 13 november wordt de dag! dan gaan beg en kris en yaraah op roze!!!
omdat ik vanaaf moet gaan sporten bestaat het avondmaal uit een kom witloofroomsoep met een snee wit brood en beleg naar keuze.
ik ga heel hard duimen!!! want ben wel een beetje gerustgesteld dat er echt een beebje zit maar wil nu ook wel nog dat het hartje gaat kloppen hoor! dus de duimpjes draaien en de kaarsje branden! en dan wil ik je roze wiegje alvast klaarzetten in juli!
Oeps, ook al vrijdag de 13e nou dan bombarderen we bij deze dat komende 13 november een geluksdag mag worden, jij een positieve test en petatje een mooi sterk kloppend hartje, strak plan nietwaar? En als ik dan een positieve ovutest heb of eisprong heb rond die tijd,hihihi dat is ook wat, mocht het bingo zijn, weet je wel dat je verwekt bent op vrijdag de 13e???
Ja daar gaan we volledig voor. *schrijft een akte: "Bij deze verklaar ik, ondergetekende Yaraah, dat ik samen met Kris en BEG op roze zal gaan op vrijdag de 13e november 2009." En ondertekend met een zwierige krul*
ja jij je eisprong rond die dag en nog beter, een bevrucht eitje op die dag.... Vrijdag de 13e wordt onze dag dames