Ik houd daar ook niet van, ben meer voor groentenbouillon en kippensoep, maar mijn man houdt dan meer van gebonden soep, dus doe ik dat dan maar eens. Is al erg genoeg dat ik niet kook op de dagen dat ik moet gaan sporten.
bij deze verklaar ik vrijdag 13 november 2009 als roze,hartjes kloppende en mooie eisprong makende dag!!! Bekijk bijlage 25764
OK ik steek hier gans de week en volgende week ook nog een mega grote ROZE kaars aan met al onze namen op en duim tot mijn duimen eraf vallen!!!!
baaaaaaaaaaaahhhh, ben nu echt zo misselijk heb net een bordje pap op kan het zo weer eruit gooien...
murning ladies. alles goed hier? Begin volgens mij grieperig te worden. heb het ijskoud (zelfs een hete douche kon me niet opwaren) en ben dood- en doodmoe. kon ook niet uit bed komen vanmorgen.
ik weet het niet hoor tis wel erg vroeg voor misselijkheid vorige keer had ik er bij vlagen last van, lang niet zo erg als nu en dat was toen wel pas een paar dagen voor nod
goedemorgen! Yoehoe, heb eindelijk eens uit kunnen slapen tot 10.00u. dat is echt zeker 2 maanden geleden. ik was dan ook erg moe gisteravond. maar ja dat was ik wel meerdere avonden, maar nu uit kunnen slapen, alleen heb ik nu het idee dat ik nog half slaapwandel, beetje duffig! maarre genoeg over mijzelf, hoe is het hier? petatje, hoe is je echo gegaan gisteren, sorry, maar heb geen zin om bij te lezen, is ook weer zoveel gekletst.......
Ja is vroeg, maar het kan toch? Of niet? Bij mijn schoonzusje is dat ook vroeg begonnen hoor, ze was ook nog helemaal niet overtijd ofzo. Ze heeft er dan wel heel erg lang last van gehad ook.
zethu jij ook al niet lekker kom maar hier gezelli op de bank heb nog een extra dekentje thermostaat staat ook al aan
ja natuurlijk,je doet pcies of ik ben er niet blij mee! ben hartstikke blij heb me alleen mss verkeerd uitgedrukt!
Goedemorgen Yootje, leuk hé zo lekker uitslapen. Hier wordt al heel veel gekletst en plannen gesmeed om van vrijdag de 13e een GELUKSDAG te maken.
dat vind ik een goed idee! dan ga ik voor een ei die dag! heb wel weer behoefte aan een kortere cyclus, haha!
Ik weet niet hoor, maar ja ben dan ook nog maar beginneling op dit gebied hé, zit nog maar in ronde 5