ik heb net mijn mams gebeld! vanmiddag ga we samen lunchen en daarna een heerlijke herfstwandeling maken..... dus nu ga ik dan ook maar aan de slag hier, anders krijg ik weer niets gedaan en het is toch echt nodig, vooral dat kippenhok en de strijkwas! doei dames, mischien tot later in de middag en anders tot morgenvroeg ff!
doeiiiii Yootje Ik heb ook een was inzitten, maar ik jaag me niet op hoor. (ben toch werkzoekend en heb tijd zat om alles te doen) Hoop wel dat ik snel werk vind... Het is hier echt aan het regenen en waaien
Doeiiii Yootje! @ yaraah: ik heb mijn was voor morgen gepland. Hoef alleen nog maar te vouwen en strijken. Morgenvroeg wel eerst naar de fysio...
Ik heb vanmorgen nog snel een zo goed als ingedroogde handdoekwas in de droger gedaan, voor de zachtheid, dus na een kwartier kon ik gaan opvouwen, had bijna alles klaar toen mijn collega voorreed, dus de rest doe ik vanavond, zoveel is het niet, kan ik komende nacht nog een wasje draaien en die morgenvroeg ophangen.
Goeimorgen meiden! Ik reageer hier de laatste tijd weinig en lees soms maar 1 x per dag omdat ik niet echt de behoefte meer heb... Ook het zwanger worden houd me op het moment maar bar weinig bezig... heb het er helemaal mee gehad. Maar ondertussen klussen we wel hoor Geen ovutesten voor mij meer dus ik kan helemaal geen pijl trekken op mijn cyclus. Ik heb wel een paar dagen krampjes en steekjes gehad bij mijn eilijders maar geen duidelijke sprong gevoeld. Misschien is ook wel eens goed zo... @Charmed.... wat vervelend zeg! Ik hoop dat je snel weet wat er aan de hand is! @Yootje.... een hele fijne dag vandaag! @de rest.... uh... ik ben vergeten wat er allemaal nog meer is geschreven Zo... nu ga ik hondenbrokken halen Doei!!
gooooood luck Zethu. Hey meiden, zouden we nu es met z'n allen keihard om HCG gaan roepen zodat er nog beetje gestrooid wordt. Er zijn er hier wel een paar die dat hard nodig hebben hoor (ik onder andere )
Lieve Cyntje...doe vooral waar jij je goed bij voelt...soms is even afstand ook goed want je hoofd moet soms ook rust hebben....Knuf knuf