goeiemorgen dames! ga niet teruglezen (102 blz?!! iemand 'n samenvatting?) ik zit dus vandaag en de rest van de week gedwongen thuis, omdat zoontje waarsch mex griep heeft. ze komen sebiet ne laptop brengen zodat ik van thuis uit kan werken..
je hoeft geen sorry te zeggen. als je alleen maar iets kan typen kan je moeilijk intonatie leggen he lieverd dus is het begrijpelijk dat we mekaar soms verkeerd verstaan
Oei gaat dat wel goed samen? Jee, gaat lekker met nabellen (NOT) Andere soll waar ik achter aan moest van de reïntegratie daar nemen ze niet eens op!
yaraah, zit even naar je banner te kijken maar als je banner zegt dat je over 11 dagen kan testen, dan is je nod toch niet op de 13? nod= niet ongesteld dag...
dag allemaal, ben hier een tijdje niet geweest....heb geprobeerd om zwanger worden een btje los te laten. Maar nu NOD eraan komt, lukt dat niet meer HAHA! Hoe is het hier? Ik zag wel wat zwangeren in oktober en al in november. Leuk!! Nog andere nieuwtjes?
Niet dat ik weet. Herinner me alleen iemand zeggen gister dat haar verjaardag vandaag was....zal eens even terug kijken. Ik meld me later weer!
Nou boodschappen doen werd hem niet..... mn accu is leeg ( waarschijnlijk lampje aan blijven staan ) Dus moet mn mannetje maar boodschapjes doen als hij vanmiddag thuiskomt Dus alleen zo ff op de fiets dochterlief ophalen en dan lekker knus en warm in huis. Heb er de hele ochtend trouwens al moeite mee om warm te worden...
thanks Yaraah.. hij is in elk geval behoorlijk ziek geweest, maar 't ergste hebben we wel gehad denk ik. Had deze morgen geen koorts meer, dus das al 'n goei teken. Zit nu bij de oma, omdat ze mij deze voormiddag gingen bellen of ik nu mocht komen werken of niet.. Ze heeft speciaal verlof genomen ervoor, dus laat ik hem nu ook maar daar. Ga hem na de middag wel halen. Daar wordt ie harder verwend als hier
ja snap het ook ff niet hoor. heb op de banner van 9maand.com ingevuld eerste dag van menstruatie 17/10/2009, lengte cyclus 28 dagen en zie hier het resultaat: Ik ben niet zwanger: Volgende ovulatiedatum: 27/11/2009 Vruchtbare periode: Van 24/11/2009 tot 28/11/2009 Eerstkomende NOD (Niet Ongesteld Dag): 13/11/2009 Ik ben zwanger: Lengte zwangerschap: 2 weken, 3 dagen Nog te gaan: 37 weken, 3 dagen, 23 uren Vordering: 6.08% Geslacht: meisje (volgens de Chinese maankalender) Bevallingsdatum: 12345678910111213141516171819202122232425262728293031<Dag>JanuariFebruariMaartAprilMeiJuniJuliAugustusSeptemberOktoberNovemberDecember<Maand>2007200820092010<Jaar>