www.predictor.nl Wat is je vruchtbare periode Laatste menstruatie: 17 oktober 2009 Cyclusduur: 28 Meest vruchtbare dag: 30 oktober 2009 Eisprong dag: 31 oktober 2009 Innesteldag: 5 november 2009 Positieve bloedtest mogelijk 10 november 2009 Positieve thuistest mogelijk 14 november 2009 Alle data zijn alleen indicatief, voor meer informatie kan je het beste je huisarts raadplegen.
Hè meid, wat vervelend voor je, maar wel netjes dat ze zaken regelen zodat je alsnog vanuit huis kan werken.
Ja hoor, was natuurlijk ook niet zo lang zwanger, en wist het maar een paar uurtjes pas. En gelukkig was ik na een halve week al klaar met bloeden en kreeg na een paar dagen een inwendige echo, was toen al helemaal schoon. Heb een hele mooie vlinder gekocht van swarovski, dat geeft me ook wel veel troost.
Ik heb wel altijd LF van 13 dagen. Dus mijn ei is zaterdag geweest volgens FF dus als je daar 13 dagen bijtelt, zit je op 13 november NOD (niet???)
kan ik me voorstellen! Ik kreeg van een vriendin een armbandje met een engeltje, geeft nog steeds troost.
@BEG, ja kan zijn hoor dat het maar 27 dagen is, ik houd 13/11 als mijn NOD, maar ga toch maar na het weekend testen als ik nog niet ongi zou zijn dan. @Kris, ja heb nu nog goed geheugen @The Lady van harte gefeliciteerd met je B-Day
@ the Lady: van harte! Hiep Hiep Hoera!! @ BEG: ja voel wel wat....maar wil mezelf niet gek maken. Bovendien was ik ziek ten tijde van mijn ei. Vrijdag naar de gyn, alle uitslagen van de onderzoeken dus dat is heel spannend.
das waar maar als de persoon die de laptop komt brengen 'n mondmaskertje voor heeft, blijf ik erin vrees ik.. en bedankt Jizzy!!
Dankjewel, houd jullie wel op de hoogte! Fijne dag en spreek jullie deze week wel weer. Subke, sterkte met je zoontje.