zwaait naar iedereen *zwaai* Hoe is het hier..heb echt niet bijgelezen hoor..het is zooo druk hier.... Vandaag me laatste pihiiiil...vandaag me laatste pihiiiil!!! En dan..ongi kom maar op! Ff na donderdag..graag want dan ga ik iets leuks doen! Groetjes, Miradna
Rimar: ikke ook niet weten. Ik heb eigenlijk altijd dezelfde ketting, ringen, oorbellen, horloge om/aan..
Nog maar ff wachten ja.. ergens wel maar kijk er als een berg tegenop! ik denk dat ik vrijdag/zaterdag ongesteld ga worden. zon gevoel heb ik en ik wil t nieehieehieet! zoniet wordt t toch weer testen kopen! Hebben jullie ook ondertussen een verzameling aan testen?! *bloos* heb echt een heel doosje propvol.. hihi
Ik bestel meestal mijn miss etam kleding online en daar zitten dan geen kettingen bij, ik heb meestal daar geen tijd voor om even de stad in te gaan om te gaan shoppen, of beter nog ik gun me daar geen tijd voor.
uhhh, ongebruikte of gebruikte? heb de posi testen van vorige maand wel bewaard, ook de test van na mijn vmk, om te kijken of ik nog hcg had
Dat deed ik in het verleden ook en dan echt zilver en goud, maar ik ben nu weer aan de kleurtjes geslagen, en die kettingen zijn ook meestal niet zo heel erg duur, dus dan kun je wat meer varieren.
Ik heb ze allemaal nog.. zowel posi als nega vanaf dat we net gestopt waren Weet niet waarom maar doe t automatisch.. en zeker die positieve kijk ik nog wel s op of ik t me echt niet verbeeldde En dan kijk ik ook of de rest echt nega is gebleven enzo.. ter vergelijking.
@Naliey: wat balen meis! hopen dat het deze ronde wel gaat lukken. @Zethu: hoe is nu met je rug? Al wat beter? Balen van je date joh. Oh lees nu dat het waarschijnlijk een oplichter is. Wat rot voor je zeg! Zo krijg je natuurlijk nooit geen vertrouwen in mannen . @Kubus: wat leuk joh,dat jullie met zijn allen naar een concert van de golden earing zijn geweest! Balen dat je niet helemaal lekker in je vel zit, maar hoe voel je je nu? Weer een beetje vrolijk? Kan het zijn dat je zwanger bent? Al die misselijkeheid? @Beg: Heeft je mannetje toch nog willen knuffelen afgelopen dagen, of is ie weer in slaap gevallen . Oh en ik voelde eerst mijn ei ook altijd door een steek (deze keer overigens niet). Gelukkig, ik lees dat je je ei hebt gehad . @Trishka: volgens mij heb ik niet echt last gehad van het ontpillen de vorige keer. Voor deze keer is het maar ontpillen van een paar maanden, dus hoop eigenlijk dat het snel mijn lijf uit is. @Goldy: hastikke duidelijk hoor!! van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er maar lekker van. @Satori: Welkom en hier ook nieuw en bezig in eerste ronde voor een tweede kindje! Ik vind het nog meevallen met het veel schrijven hier. Ik zat in een 'maand'topic bij de eerste en daar werd helemaal veel afgekletst. @Renieta: wat een spanning moet dit voor je zijn zeg, pfffffffff. En na 3 mk kan ik me voorstellen dat het nog spannender voor je zal zijn. Ik duim in ieder geval voor je! @Mahicary: hoe is het geweest bij de osteopaat? En hoe is het nu over het algemeen met je rug? @Lijst: ook ik ben hier helemaal niet handig in . Kan iemand mij er ook op zetten ! Mijn NOD is vermoedelijk op 14 november. @Sabrina: 4 dagen zijn voorbij, dus jij gaat vanaaf dus aan de bak ? @Susan: bij jou ook al weer spannend dus? @Einneh: En.....huiswerk ondertussen al af, hahaha, of toch aan het forummen gebleven? @Wendyenrichard: nou! Maar hopen dat het inderdaad gelukt is dan! Even afwachten dus. @Ricmar: heb je misschien weer een donor? Dat is goed nieuws. Ondertussen nog iets meer van gehoord? En je mag hem ook al wel van de sint krijgen hoor...die positest . @BEG en SUSAN: gaat helemaal goed komen joh! Jullie krijgen straks echte supermodelletjes aan kindjes . @Cervixslijm: ik merk het dus wel. Het is juist niet wit, maar helder en inderdaad, je kunt er draden van trekken (haha, als ik het zo schrijf klinkt het eigenlijk best onsmakelijk) @3kats: ik hoop dat je nog voor januari zwanger zult zijn en niet de mmm in hoeft. @gp894: Wat een verhaal joh! hopelijk vinden ze iets wat 'makkelijk' op te lossen is en kun je met wat hulp alsnog snel zwanger worden en houd het beebje dan wel goed vast. Succes en een dikke knuf. @Rimar: balen zeg! Voornamelijk als je dan nog overtijd bent geweest ook! Veel succes deze ronde. @Subke: een huis is inderdaad een stuk comfortabeler dan een auto! Dus dan moet het toch goed gaan komen deze maand he . @Kwebbelsnoes: welkom! Kwebbel maar gezellig mee . Spannend he, zo'n eerste keer, succes! @Naliey: een boete? Tja ze hebben ene begrotingstekort he . @Brenjomi: ik onthoud ook niet alles, maar open een apart wordpad en schrijf daar alles in op ! (zo, geheim verklapt ) Wat balen dat je vriend niet van boord kan komen en ook balen dat er blijkbaar iets is blijven zitten, bah . @Mgwc: ook al zo moe? Zou het door het weer komen of de klok die terug gezet is?? Oh, oh, ik ook!! ....Laico..... (maar ik gun het jullie eerst hoor, voor mij is het pas ronde één). Jij ook je man leren kennen via het internet @BB: oeh, gezellie, ook lekker weg geweest @Petatje: Volgens mij wel lekker toch, om zolang thuis te mogen blijven? Of vind je het vervelend? @Cyntje: klus ze!! @Bolle buik: Gefeliciteerd!! geniet ervan . @Seth: alweer een mooie posi-test!! Gefeliciteerd!!! @pampapilio: ronde 11 alweer....poehee meid, ik hoop echt voor je dat het nu een keer raak zal zijn. Heel veel succes! @Chelle25: Oh, leuk joh! Je zusje zwanger . @mama Chan: Spannend!! @Melanina: haha, ook een internet date geweest. Wat leuk zeg, dat jullie echt bij elkaar zijn gekomen. @mamatje: hopelijk dat je droom uitkomt . @Subke: so, dat is even schrikken zeg. Hopelijk is het inderdaad geen MG. @Chantal: welkom! @Internet: ik kende mijn vriend van 'horen zeggen', aangezien we uit dezelfde woonplaatst kwamen en hij ooit in een ver verleden het vriendje is geweest van mijn nichtje, maar ik heb hem via de msn leren kennen . Ik was destijds zwanger (lang verhaal, maar mijn eerste kindje is dus niet van mijn huidige vriend. Mijn ex-man heeft mij bij 10 weken zwangerschap laten zitten) en ik begon met hem te msnen. Hij hoorde mijn verhaal aan, we gingen wat drinken, hij was bij de geboorte, hij is nu meer papa van mijn zoon dan mijn ex ooit zal zijn en nu gaan we samen voor een kindje . Heb nog niet alles bijgelezen, maar moet nu echt verder. Als het goed is heb ik mijn ei afgelopen weekend gehad, dus we hebben druk geklusd . Maar ik verwacht er niet veel van zo in de eerste ronde, dus we wachten rustig af. Ga nu even wat eten. Toedels !!