Zo jij hebt alles goed bijgelezen!! hahaha Ik vind t ondertussen ook wel lang genoeg! hihi Veel succes in de eerste ronde en t gebeurt nog vaak genoeg dat t meteen raak is hoor! dus we duimen voor jou net zo hard..
met mijn rug gaat het gelukkig een stuk beter. Wel steeds een beetje last van als ik mijn oefeningen heb gedaan. Maar ik kan tenminste weer overweg in huis. Heb nog wel mijn pijnstillers nodig. Vooral als ik een stuk in de auto moet zitten. En die date: tja, ik heb er iig van geleerd. Ik wist dat er zulke mannen waren. En natuurlijk moet ik die weer tegenkomen. Ik weet wat ik zelf fout gedaan heb, en weet nu hoe ik het de volgende keer moet aanpakken. als je wil kan ik je wel een pb met het hele verhaal sturen, ik zet natuurlijk niet alles hier in het openbaar....
Bijouxworld.nl - Zoeken Even willekeurige winkel ge-googled op "bijoux" en daarna in een zoekveld op de site paars getypt Denk dat je zo een hoop kunt vinden!
Zo wat een verhaal zeg, dat je dat allemaal kon onthouden, of had je er een kladblok oid naast liggen.
Hey Zethu.... wat hoor ik nu, date niet geslaagd, wat voor type mannen bedoel je.... hmmmm balen meid.
Uhh meiden.... ik kwam ff melden dat ik net een "kwakkie" bruin slijm in mijn slipje vond hahaha.... ik schrok er zelfs ff van. Zo van "huh!?" En nú ga ik echt mijn nagels doen! De 14e moeten ze er netjes uit zien omdat er dan een opendag bij een zeer bekende nagelstylist is waar ik naar toe ga. Gezellie!!! Doei!