Kan jullie de hand schudden, heb zojuist gisteren mijn kies moeten laten trekken na ruim een week kiespijn te hebben gehad en van het weekend ondragelijk veel pijn . Nam paracetemol en ibrufen als snoepjes en kreeg het er niet meer onder. Naar de nooddienst geweest en zag er niet goed uit 2 grote ontstekingen onder een kies met een kroon. Andere pijn med. mee en peneciline (hielp nog niet veel dus een weekend en nachten duren dan heel lang), gisteren naar eigen tandarts, overlegd en beste was kies eruit . Is ook de reden dat ik op ZP ben, want tijdens mijn werk lukt het nooit, maar zit nu dus thuis met een hamsterbekkie 8)8)
ja is echt balen! En het kan zo een pijn doen. mij gaven ze de tip om 2 para en 1 iburo te nemen tegelijk tegen de pijn... dit hielp meestal maar een uurtje. Ik wil eigenlijk niet terug voor de andere behandeling ( aangezien mijn wortelkanaalbehandeling 2 keer is gedaan en ik nogsteeds last heb zo nu en dan)
ehm....hallo dames....kom ff snel spieken op mijn werk, en ff bannercheck.. Merk dat ik de raarste dingen heel goed ruik en vanochtend met nationaal schoolontbijt werd ik echt kotsmisselijk van de kaas en de melk..maar ja....we w88 wel af. Ben niet echt veel meer moe maar heb wel af en toe kleine steekjes en dat zou voor ongi nog veel te vroeg zijn. Pfff wat duren die w8 dagen toch altijd lang. En over de tandarts gesproken, daar mag ik mij vanmiddag weer melden om 16.40 uur....brrr ben als de dood er voor, maar ja 1 keer per jaar moet je wel he. gr. Chelle
Ik had een ontsteking onder mij achterste kies, die blijkbaar dood was gegaan, heb wortelkanaalbehandeling zonder verdoving gehad. En dat is voor mij uitzonderlijk, bij iedere boorbehandeling moet ik verdoofd worden nl. heb een heel erg gevoelig gebit, en nu maar hopen dat de ontsteking weggaat, over een jaar wordt er weer een foto gemaakt en dan is dat hopelijk zichtbaar.
We wachten rustig af Hebben jullie wel allemaal bij tandarts doorgegeven dat je een kinderwens hebt, die van mij vond het wel fijn om te weten
Hee meid, je kwaaltjes zijn hoopgevend, nog eventjes geduld hebben/opbrengen en dan weet je meer Sterkte dan alvast vanmiddag, ga je voor controle? Die valt meestal wel mee toch.
en het wordt hier voor sommige weer spannend hier is 't héél rustig. Niet aan de klus, nog geen ei op komst, niks.. gewoon
Hai dames, ffies snel..moet zo alweer weg.... Hoe is het hier? Mijn temp vanmorgen was nog steeds hoog 37.2. Vinden jullie mijn kaartjes nog steeds hoopvol?? Was echt wel met vlagen misselijk vandaag, vooral van bepaalde geuren... Ook heb ik twee memmen daar zeg je nu u tegen hahahaha!!
Kreeg net voor het weekend ongi, dus wist dat ik los kon gaan met de med. en nergens even rekening mee hoefde te houden, maar had er wel aan gedacht.
Klinkt goed! Enne, ik ben vorige week voor mijn half-jaarlijkse check-up bij de tandarts geweest. Kan er weer tegen voor het komende half jaar.