hmmz...en dan staat er nog geeneens op geloof ik wat ze doet als we niet nog eens aanzetten hahaha.... Hoezo al verslaafd...
ja toen 5 minuten later ik die ging verschonen kwam ik erachter dat die wel heel vol zat..... ze had lekker gepoept.....
hehe...ff pochen met onze dochter...ben er ook zo trots op...... Eens meiden, krijgen jullie dit ook allemaal!! De meiden die gaan voor een 2e3e kindje zullen dit beamen...dit soort momenten zijn de leukste...naast die van toestraks dat ze zo in bedje lag...en de momenten dat je in de ochtend haar kamertje inkomt en een big smile krijgt!! Groetjes, Miranda
hihi nee dat was dansen...... als bumba op tv komt dan staat ze te stampen en gilt de hele kiet bij elkaar.....en als dan muziekje komt...gaat ze draaien..en stampen...echt schattig om naar te kijken.
vind zo'n kleine altijd wel lief vind ze eigenlijk alleen leuk als ze klein zijn vanaf een jaar of 5 vind ik ze niet meer zo boeiend haha een vriendin van mij heeft het precies andersom die vond zo'n kleintje maar nix, maar juist als ze groter zijn leuk
eens meis zethu...eens...echt!! En is het niet met een vent...dan kan je altijd nog kijken of je een donor zoekt....
ben het met jouw eens... maar ook met je vriendin...want na 5 jaar kunnen ze gewoon met je praten..en ook veel meer zelfstandig...dan kun je er meer mee gaan doen...nu moet je ze nog zo bezig houden...(is ook heeel leuk hoor) maar denk dat alle leeftijden en periodes wel wat hebben... Baby was leuk en lief..maar het snachts wakker worden niet zo.. peuter is schattig...maar het dwingende en niet kunnen zeggen wat ze willen niet zo... Kleuter weet ik nog niet hahahaha Groetjes, Miranda
Liever niet. Maar volgens het medium laatst over een jaar of 3. Hij had trouwens pas nog contact gehad met mijn Reïntegratie-coach vertelde ze me gister. Ze hebben het ook over mij gehad. Heb alleen niet gevraagd wat ze over mij besproken hadden.
Ze kroop nog net niet op tafel hè? Hihi mooi gezicht hoor, gewoon ervan afblijven want ik ben dit aan het kijken, hihi
het ventje van een vriendin van mij is net 4, die is echt zo ondeugend, was gevallen, 2 voortanden eruit, echt zo'n boef!