haha ik ook! snap t niet!! ok anders uitgelegd.... mijn gemiddelde cyclus is 28 dagen... als ik op mn nod dag ongesteld word... moet ik dan 28- in mijn onderschrift zetten? want omdat die aangeeft hoelang je cyclus is geweest (28-28-27 enz dagen) toch? Ik raakte in de war omdat ik dus op internet en overal zie staan dat het aantal dagen van je cyclus is tot de dag voor je ongi wordt..) dus dan zou het eigenlijk 27 zijn denk ik dan sorry voor mij gezeur haha
ok, ja zo dacht ik het eerst ook maar omdat ik dat over die cyclus vond op internet hoe je die moest berekenen, snapte ik het niet meer!
Gaat wel. Heb nu de 4e griep te pakken dit jaar. En durf de griepprik nmiet te halen omdatik altijd ziek ben van de griep en vind het eng ivb me zwangerschap. Ook nogsteeds me stem kwijd al ruim voor de vorige NOD meeting
Huisarts denkt dat ik vocht op me stembanden heb. Ik moet over 2 weken terug als het nog niet over is. Dan naar de KNO arts en gaan ze me onderzoeken.
Jee wat vervelend zeg! Ik hoop dat het snel te verhelpen is want zo lang stemproblemen hebben is echt niks aan!
Ik ga nu van een gemiddelde uit van 28 dagen, maar de ene keer wordt ik eerder en de andere keer later ongi. Maar in feite is mijn NOD weer dag 1 en de dag ervoor dag 28