Nou, jij hebt zo'n beetje mijn ideaalgewicht hoor. Ik zit daar ruim boven, ik was al nooit een slanke den, maar toen ik gestopt ben met roken wat het helemaal een drama. Ik heb het nu stabiel maar nu wil ik of afvallen of zwanger raken, het liefst het laatste en dan per voorkeur ala die van mijn moeder (zegt ze nu heel dapper), zij was nl altijd slanker na de zwangerschap, aangezien ze veel moeite had met eten binnen houden, sterke reactie op hormonen. En ik heb heel veel dingen hetzelfde als mijn moeder dus ik denk dat mocht het ooit bingo zijn bij mij ik heel erg misselijk ben zo'n 9 maand lang, oeps.
Ik kan wel slapen, het is hier binnen zo warm en ik kan de kachel zelf niet regelen. Het is hier nu 24 graden, pffffft ik smelt hier bijna
Ik zit hier in een bedrijfsverzamelpand, al bijna 5 jaar (is nieuw gebouw) maar zolang werkt de verwarming en koeling in de vloer al niet naar behoren. Ik denk ook niet dat ze dat ooit goed voor mekaar zullen krijgen, zucht.
ik kan me voorstellen dat dat erg onaangenaam is. En al helemaal omdat jij er niks aan kan doen! pfff
Zo, en daarom moet je je sollicitaties dus nabellen! Kwam er net dus achter dat 1 sollicitatie van mij niet was aangekomen! Nogmaals gestuurd dus!
Nee en de huurbaas doet er ook helemaal niets aan, wordt hier niet echt vrolijk van. Dit is een gevalletje van nieuw pand met e.o.a. sick building syndroom
Hee goed zo, en je naam blijft ook beter hangen, nog een reden. Zelfs vragen waarom je bent afgewezen, je kunt tenslotte nooit weten ergens in de toekomst........
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuwwwww hele pijnlijke steek net onder mijn linkerboob in mijn zij