En wat kwam er uit? Het wordt steeds roder, maar weer maar een inlegkruisje vol alles bij elkaar en een beetje waterig. Bij afvegen vrijwel niets. Kan het niet echt dag 1 noemen denk ik? Ik snap er in ieder geval geen bal van.
Had al niet gedacht dat t goed zat hoor, bloedtest was ff voor bevestiging... Heb dit al eerder meegemaakt, dus herkende t al een beetje. Mn arts zegt trouwens dat t kan zijn dat t geen vmk was maar gewoon ontpillen en vals positief! Omdat ik de vorige keer wel echt flinke krampen had daarna en nu niet..Hoor de laatste tijd wel vaker dat de kruidvat test vals positief geeft, terwijl dat eerst niet zo was.. De trekpleister verkoopt ook testen, ook 2 voor 5 euro, dus denk dat ik die maar ga gebruiken.. die schijnen geen indrooglijntje te hebben, wat de kruidvat eerst ook had. Is wel leuk dat ik volgens de chinese kalender als ik deze maand zwanger wordt ik een meisje zou krijgen . Heb al een jochie, de donderwiek, dus een meissie zou wel heel leuk zijn natuurlijk! Een jongen is ook leuk hoor, zolang ik maar snel zwanger wordt en t belangrijkste dat t gezond is!
vandaag is je temp hoger, isse heeeeeeeeeeeel goed moet hoog blijven komen de dagen dus dat bruin verlies van dat dipje kan best een innestellingsdip en innestellingsboeding zijn want als je op dag 18 dan je ei zou hebben gehad, is innestelling 5 tot 10 dagen erna
Hahaha ik doe mijn best... Ik zie wel hoe temp morgen is. Als ik mijn buik moet geloven ben ik bang dat morgen dag 1 is. Krampjes beginnen te komen. Owneeeee positief blijven, dat zijn innestelingskrampjes
Zullen we tijdens die high tea de 28e allemaal een roze zonnebril opzetten? Kijken wat mensen zeggen hahahah
Zo alles weer op afgewassen en nu even eten laten zakken en dan ga ik zo zwemmen Weer ff 45 min. baantjes trekken