had trouwens meer meiden van die pendellijst gemaild, maar van sommigen nog steeds niets vernomen weet niet of ze het te druk hebben, of helemaal niet meer pendelen...
ik drink uberhaupt niet of nooit maar heb gezegd dat als ik ongi word, ik weer een keertje goed ga zuipen hihi
Pfff ik kan ook niet wachten gewoon whaha!!! Zo gezellig was het de vorige keer, Lekker kletsen met Susan in de trein.. Net twee kakelende kippen, en het is heel stom maar je weet meteen wie wie wie is al hebben ze zich nog niet voorgesteld
naja, misschien doet ze het voor jou wel, want ze wilde het niet meer omdat ze voor mensen zat te pendelen, waar ze nog nooit van had gehoord
Bennik weer... Het lijkt nu wel heel veel wit met bruin randje ieeeeewwwwwwww bah bah bah heb het idee dat het overdag meer is in ieder geval... Ben benieuwd naar temp morgenochtend, maar denk dat ie omlaag gaat.... *zet gauw roze bril weer op*
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr is geen ROOD!!!! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!