Zo eindelijk weer bijgelezen kletskousen. Ik ga zo ook mijn mandje in. Lekker slapen en tot morgen dames!
zo bezoek weer de deur uit moeten morgen allemaal werken dus gingen mooi slapen kon ik ff bijlezen ! degene die gaan slapen welterusten , ik ga ook .. lekker naar bed nog ff klussen ( deze maand mooi Zeker om de dag!) en dan slapen , morgen weer vroeg werken doeii tot morgen View attachment 25986 & hopen op mooie hoge temp. morgen!!
Hallo! Ik kom ff welterusten zeggen! ~*~ Slaap meisjes slaap daar buiten loopt een schaap een schaap met roooze voetjes die drinkt haar hCG zo zoooetjes slaap meisjes slaap want ikke doete gaap ~*~
Slaap Heitje slaap, daar in het amazonewoud zwiert een aap, een aap met vuile voetjes, die doet jou vele groeeeetjes, slaap Heitje slaap!!
Nou meiden...ik zit nou tegen mezelf te lullen... Dus ik ga ook maar eens op bed ! Zijn er morgen nog meiden die gaan testen? Zo ja...ik hoop op roze!! xx
Goedemorgen dames! Temp moet niet omlaag maar omhoog BEG.....(of zou t dipje kunnen zijn???) VAndaag weer werken heb geen zin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn bedje roept mij terug.......
goedemorgen allemaal, Ik kan helaas vanavond pas bijpraten haha ben zo druk vandaag! vandaag is mijn NOD, dus dat is spannend! Ik ga proberen geen test te kopen. Nogsteeds last van verstopping, duizelig en snel moe. Geen buikpijn of gevoelige borsten. Wel had ik gisteravond weer hoofdpijn en misselijkheid en ben om 21 uur al me bed in gedoken!!! tot vanavond dames!!
@charmed, heb al een dip gehad klik maar op banner voor kaartje @all, wilde vanochtend gaan werken, vandaar dat ik zo vroeg wakker ben maar heb zo'n spierpijn in mijn rug en voel me nog net zo belabberd vind het zo raar, aan het einde van de middag en 's avonds gaat het wel weer, maar zo 's ochtends, bleeeeghhh
spannend Wen, maar je bent pas vorige maand gestopt met de pil? Dus dan heb je officieel helemaal nog geen cyclus toch? (maw je weet niet zeker wanneer je NOD is)
k zie t! Maar t komt vast goed toch en anders is t balen maar krijg je wel je HSG en kan je daarna starten met de meds. Gewoon rustig uitzieken meis niet te snel willen beginnen dikke knuf