Hoi meiden. Ik heb me testen eens nagekeken en zie toch licht streepje, ja i know is niet geldig en kan drooglijntje zijn, maar ik herken het van de vorige keren en toen duurde het ook 1,5 week na me NOD voordat ik echt positief testte. ja ben eigenwijs en ongeduldig haha. Heb het ziekenhuis gebeld en uitgelegd dat ik dan vandaag 4 weken en 2 dagen zwanger zou zijn. 18 november mag ik langskomen voor een 1e echo, dan ben ik 6 weken en 2 daagjes. Stout stout i know.....
nee idd ze doen niet aan spoedbestelling, heb een andere site gevonden die dat wel doet. hoop dat het even goede kwaliteit is.
precies, alleen daarom al een reden om even langs te gaan en niet met lege handen naar huis te gaan (dat is natuurlijk ook de gedachte erachter van IKEA, dus slim....)8)8)8)
Idd, die gratis koffie doet het 'm... belgische ikeasite is 29,95... toch stom hoe de prijzen verschillen! We liggen potverdikkie pal naast elkaar, met één dom grensje...
Meiden, ik ga even helpen; hebben een berg rommel staan, die moet OP de aanhangwagen en NAAR het containerpark... pfftt... ik wil niet in de koude!
Hee dames even een andere vraag, wie van jullie heeft wel eens een allergietest laten doen. Ik vind het nl zo raar dat iedere keer als ik op mijn werk kom mijn ogen en neus gigantisch reageren. En ik reageer ook op schoonmaakmiddelen en wasmiddelen ed.
AAAArggggghhhh, krijg net een brief binnen manlief had een abbo met verzekering afgesloten voor een gsm maar die loopt al 2 jaar, dus hij wil die verzekering opzeggen wij naar vodafone, verhaal verteld, kregen we een blaadje mee, moesten we invullen en opsturen staat daarin dat zijn abbo wordt beeindigt!!! terwijl die vrouw in de winkel er nog eens extra op had gezet dat het om de verzekering ging en niet om de abbo!