Ben geloof ik een beetje druk...voel elke dag opnieuw ineens zo'n haast? Daarom ben ik hier ook wat minder te vinden.. Weet niet waar het vandaan komt..misschien van die Mindfullness-training? Sorry in ieder geval dat ik er elke keer maar zo kort ben hier!
Onze katten hebben oneindig veel bijnamen.. Als ze stout zijn heten ze 'rat' en anders zijn het tutjes, toeties, snollies, dikkies of kontjes (haha ja ik weet het, ik ben raar)
Ja stom he...soms heb je van die tijden dan kruipt de tijd en ga je je bijna vervelen.. En in andere weken waarin je het dan even druk heb, lijkt het alsof je het ineens 1000x drukker hebt en kom je nergens aan toe! Moet nu weer gaan, ff brood enz halen! Rimar al een keuze kunnen maken wb je avatar? Tot morgenavond denk ik pas weer! doeiii!
Ja ik geloof dat ik deze voorlopig aan ga houden, vind Anne Geddes zowiezo leuk. Mocht het ooit raak zijn bij mij/ons dan wil ik daar ook een babyboek van gaan halen. Heb het zelfs al een paar keer als kraamcadeau weggegeven nl.
Vind ik ook leuk ja, en ik kwam dat plaatje tegen en toen was het gelijk zo van, jaaaaaaaa dies voor mij
En ik was deze nog niet tegen gekomen hier, en ik heb in mijn banner ook een vlinder zitten, vond het wel bij mekaar passen