Vroeger hadden wij een hond die dol was op Hutspot *kots*, dus om 12 uur smiddags was het Hutspot hond onder de tafel en scheppen maar was lekker mam (geen hap gehad) , het komt hier echt het huis NIET In hahahha
heel makkelijk en lekker ik koop altijd die hutspotpakketten uit de koeling, voorgesneden en al aardappels schillen water koken 2 bouillonblokjes erin dan aardappelen dan pakket erboven op flink koken afgieten en stampen maar!!!!
Heb ik wel eens gehoord inderdaad.. Maar doe het al mijn hele leven en ben er nog steeds. Echt geen zin om te koken vanavond Weet wel dat het met spinazie heel slecht is, dat warm ik echt nooit op.
Thanks voor de tip! Ik zet het gelijk op het menu voor volgende week. Had het er toevallig gisteren over met mannetje
dat nitraat nitriet verhaal schijnt achterhaald te zijn zoek maar bij het voedingscentrum je moet het wel snel verwarmen, dus niet heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam opwarmen
Gister klote nieuws gehad, had positieve test vorige week woensdag gister een echo maar baarmoeder mooi schoon zei de echoscopist, ik keek haar echt aan van hoezo mooi schoon zit er niets dan???????? Nee hij is leeg???????????? Hoe komt die pos. Test dan, het kan zijn dat je een vroeg miskraam heb gehad (zonder een klein beetje bruin bloed verloren vk zei niets aan de hand oud bloed) of ik ben nog te kort zwanger, vanmorgen weer een test gedaan en er kwam een heel licht streepje waarschijnlijk is hij licht omdat de hormonen me lichaam uitgaan.
Ik doe het altijd snel, roer het halverwege een keer om dan is het prima te eten. Mijn inlegkruisje was nog witter dan de sneeuw die hier in december niet valt
Ik wil alleen een juli beeb als jij ook mee gaat naar de juli mama's8) Anders wacht ik nog wel een maandje
Nou das helemaal makkelijk...vriedlief gaat nu kokkerellen hihihhi Dus dan kan ik ff blijven door zp'en hihiih