Klinkt goed, maar ik zit net op mijn werk @Lijst: Het is nog niet veel soeps, maar de maand is nog jong
Ik heb echt weer zo'n hoofdpijn dag gehad op mijn werk. De sfeer is echt al een paar weken om te snijden en merk dat ik daar best wel last van heb. Ben echt kapot als ik thuis kom!
Ze zijn niet zo goed in communiceren op mijn werk Daarnaast hebben we sinds een maand of 3 geen hoofd van de afdeling meer, dus heeft een van de directieleden dat op zich genomen, maar die heeft er eigenlijk geen zin in. Daardoor is er dus geen sturing en kunnen we nergens heen met vragen en problemen. De irritatie die dat meebrengt wordt nu een beetje op elkaar afgereageerd Niet echt fijn
Ik werk hier pas een jaar, werkte hiervoor bij makelaarskantoor in Zoetermeer (zusteronderneming van dit bedrijf) maar daar moest ik weg door de crisis Heb het op zich prima naar mijn zin hier en heb een leuke functie, maar ik kan er niet zo goed tegen als mensen de hele dag lopente mopperen en te klagen
*springt snel even binnen om wat te neuzen, maar blijft niet lang, want is doodop.. mannetje heeft nu ook de mex griep gekregen* hey dames, nog niet veel roze nee, maar dat gaat wel nog komen!! voor de rest alles ok hier met iedereen? ik weet hier niet wat er aan 't gebeuren is. Ben maar goed 2 dagen ongesteld geweest en ben gisteren, op dag 6 ineens vuil bloed beginnen te verliezen.. vandaag nog. Niet vreselijk veel, maar toch.. iemand 'n idee wat dit zou kunnen zijn?
Pfff gaat wel lekker met die griep zeg! Mannetje van collegaatje heeft het ook al hoorden we vandaag... Ik moet mijn handen nu zo vaak wassen op een dag (veel besprekingen en dus handen schudden) dat mijn handen helemaal scheuren zo droog zijn ze
onze oude afdeling wordt opgedoekt dus zijn we allemaal overgeplaatst op onze oude afdeling wist niemandd hoe wat waar en wanneer dus was op een gegeven moment ook niet echt gezellig meer
geen idee wat het kan zijn ben ook altijd maar 2 dagen echt goed ongesteld, daarna al heel snel minder
Nee dat kan ik me voorstellen. Het is echt irritant als je niet op de hoogte wordt gehouden. Mijn contract loopt tot 1 januari. Nog geeeeeeen idee of ik mag blijven. Zal wel, maar zou leuk zijn als ze het ook ff officieel laten weten. Daar hoeven ze van mij echt niet tot december mee te wachten.
das echt bagger, heb zelf een vast contract, maar alle externen zijn ook maar tot 1 jan, dus die horen het ook maar niet
Bij mij is 't meestal toch wel een dag of 4, soms zelfs 5.. vond het al zo vreemd dat 't zo snel gedaan was, maar dat ik nu terug verlies vind ik nog veel minder.. heb in aug 'n MK gehad en ben bang dat er missch toch iets achter gebleven is. Ben 3 keer bij de gyn geweest toen om te kijken en uiteindelijk is er besloten geen curretage te doen, maar ja.. nu zit ik er wel mee.. hoop dat ik nu nog wel 'n ei krijg, maar wanneer dat dan gaat zijn.. geen idee
Ze laten altijd vallen dat ze heel tevreden zijn, dus maak me niet echt druk, maar zou wel fijn zijn als ik het zeker weet