In NZ alles goed, het is nu voorjaar hier en alles staat in bloei, echt prachtig! Mijn man heeft een tijdelijke baan momenteel, maar hopelijk kan dat nog veranderen naar een vast contract Hoest met jou?
Goedemorgen allemaal! Weet niet of dit de juist plek is maar 'de' lijst lijkt me niet... Ik sta op ma 2 nov, heb die dag getest was negatief.. Nu nog altijd overtijd.... Dus het is niet dat ik het niet doorgeef, maar heb gewoon geen nieuws! Morgenochtend maar opnieuw een testje doen als mn :x er nog altijd niet zijn.. Hier nog meer mensen overtijd?
Meiden, wil even komen melden dat mijn test vanochtend witter dan wit was.. Het zit gewoon nooit een keer mee... Verder gaat het weer wat beter koorts is aan het zakken gelukkig Hoest alleen nog de longen uit mijn lijf.. Hoe gaat het met jullie?!
Hai ladies... @ kubus; balen meid, ik zag je temp, toch ongi geworden dus, dikke knuffel hoor! @sammie; ook balen van je test... pfft! Wel goed dat je beter bent.. liefs
Leeuwtje had jij een MK gehad.....oh dat had ik helemaal niet meegekregen....juist die maanden heb ik waarschijnlijk ff niet zoveel op NOD topics geweest.... Wat erg meis...
nou meiden ik kan weer met een gerust hart hcg strooien want de echo was perfect yeahhh heb zelfs een hartje gehoord HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG
Ja ik ben ook overtijd, 2de dag vandaag, ik wacht tot volgende week met testen nu.. ( aangezien ik voor mijn nod al een negatieve test had)
Hartstikke goed meid, en ik ben aan het graaien en grijpen hoor, dank je wel, dat komt goed van pas volgende week
goedemorgen dames, eindelijk zp kunnen openen hoe is het hier Melanina wat super van je echo hier temp lekker stabiel op 36.9, geen kwaaltjes (is nog vroeg ook hé) dus afwachten geblazen.
haha.... ja, dat zou je zeggen he? Maar ik heb ondertussen al zoooo veel pendels gehad dit jaar, waarvan er maar 2 zijn uitgekomen. Helaas beide keren een miskraam geworden. Als het aan een oud collega ligt dan zal ik dit najaar zwanger worden. (al vind ik het nu winter... zo koud heb ik het) Ze had het voor een andere collega ook precies goed nl. Het grappige is, is dat ze hoorde van die collega, afgelopen maart, dat ik zwanger was.... oud collega vond dat zo raar! Ze zei tegen die collega "nee, dat kan niet.... die is in het najaar pas zwanger!" En tja.... het inderdaad een mk geworden toen. Heul vreemd!
amai, hier wordt nogal wat afgekletst zeg zo grappig van die collega! sommige mensen hebben echt juiste voorgevoelens hé duimen maar weer dus
Hehe, kan eindelijk weer op ZP. Begon me echt zorgen te maken. Ben effe teruglezen en een aantal tempjes checken. Hier nog steeds koelbloedig!
Dit najaar zou dus de winter zijn... hmm wel leuk zo"n oudcollega Nou... als ze het goed heeft is het in elk geval niet lang meer... ik vind November ook al najaar hoooorrr