Voor die collega zei ze "maand 5 of 6" Maar die collega heeft al 2 kids en na 1 jaar proberen zijn ze ermee gestopt.... ze is aan de pil gegaan en is tóch zwanger geworden! Maand 6 is de maand van de bevruchting geweest! Ik heb er alle vertouwen in dat het ééns zal lukken. Ik was er ook helemaal niet mee bezig deze ronde... erug relaxed voelde dat. Totdat ik afgelopen dinsdag bruin slijm afveegde.... tja... dan ga je weer denken en hopen *stom*
Ja een drukker gaat em maken, ik mag er morgen om 10u om gaan. Just in time, want mijn ouders komen morgen tegen de middag dus zal hem mooi kunnen afgeven aan mams.
Ohhw ok Cyntje... dus een beetje spotting gehad? Dan kan ik geloven dat de radertjes weer gaan draaien! Wanneer had je je ei?
haha was er ellende dan? Ik dacht al toen ik online kwam: heeeuu?? Wat is hier aan de hand, geen leven in de brouwerij!?
@yaraah, ja idd... supergroot is leuk maar dan moet je interieur dat wel aankunnen. Is handiger voor als je pas ergens gaat wonen he, dan heb je carte blanche Alé tof, succes ermee!
Dat is het hem nou net! Ikke nie weten! Bewust géén ovutesten gedaan nl.... tja, zul je nét zien dan! Ik heb mijn banner op het gemiddelde van 30 dagen staan. Máár afgelopen ronde was ie ineens 33! Maar goed ook anders hadden we een sex vakantie gehad. En aangezien de muren zo dun als een vloeipapiertje waren en de rest van de familie ook in het huisje sliep. Dan hadden we ECHT GEEN klusmomenten kunnen hebben.... no-way! Achteraf maar goed dat mijn cyclus ineens langer was.
mja ok, ik ben pas een uurtje wakker , hihi. Was echt kapot gisteren! 3 uur eerder gaan slapen dan normaal... maar heeft deugd gedaan!
Ok cyntje, dus alles is mogelijk... kan zijn dat je pas enkele dagen na je ei zit OF dat je al een week na je ei zit dus... whhhooosh, spannend!