zo had wel afkickverschiijnselen zeg! was vanochtend toch maar naar de dokter gegaan, voelde me nog beroerder ik heb een luchtweginfectie, maar kan ook een beginnende griep zijn mocht ik groen slijm op hoesten, dan moet ik snel langs komen en die rare vlek, kan dus of eczeem zijn of een schimmeltje, ze wist het niet zeker, heb dus iets gehad wat tegen allebei werkt...
Hee meiden, ik ga een goede klusweek tegemoet, manlief heeft volgende week vrij, dus geen overnachtingen, laat thuis of heel vroeg eruit, jippieeeeeeeeeeeeeeeeee
oei je voelt je dus nog niet zo goed, beterschap gewenst enne ivm die vlek, zal nu wel gauw opgelost zijn.
Ja we moeten er iets voor over hebben, toch??? En het kan niet beter uitkomen zo, dus........... En hij weet hoe flauw ik de vorige keer was, dus op dat gebied heeft ie gewoon iets goed te maken, en laat ik nu precies weten hoe dat het beste kan
meiden, het was heel erg gezellig, maar ik hou het niet meer van de kou, ik ga naar beneden en daar hopelijk beetje opwarmen en anders haard al aansteken. daaaaag
Pfff... tot volgende week?! Hoe hou je het vol!!!! Ik wil het liefst tot zaterdag of zondag wachten, of nog beter maandag.. pcies een week na NOD.. Maar vind het zoooo moeilijk en vrees dat ik er morgenochtend toch weer een testje tegen aan gooi! Heb je veel 'klachtjes'??
Nee hoor, want manlief is vrij, ik niet, ik moet gewoon werken. Maar misschien dat ik ook een dagje vrij ga nemen hoor.