Goedemorgen! Hier iemand die zich (nu al!) zit op te vreten van de zenuwen. Ben er de hele tijd mee bezig en denk (nu al!) van alles te voelen. Pfff word zo moe van mezelf... Hoe is het met jullie? Satori
Je zit op de wachtbank, ja dat zijn altijd spannende dagen, helemaal de laatste week voor je NOD. Laat je niet gek maken hoor, en schakel anders iemand van de NOD politie in, die houden je wel met beide benen op de grond (favoriete tool daarvoor is een stuk touw)
zo... heb vlug ff de woonkamer een stofzuigbeurt gegeven, hah, nu nog warmer Yaraah, haha grapjas, hoe meer romantiek hoe beter!
Alweer, dat gebeurt nogal eens of niet. Ik geloof voor 2 week terug ofzo dat ze ook een hele avond er uit lagen....8)8)
Dames, wat gebruiken jullie eigenlijk als dagcrème ofzo? Ik ben nu 24 en het wordt miss tijd dat ik m'n huid wat verwen, maar verder dan de standaard pot nivea ben ik nog niet gekomen Ik heb 'n normale huid, af en toe wat vet, af en toe wat droog (heeft ook met cyclus te maken)
He......nou ik ga vanaf nu serieus meekletsen.......de eerste kluspoging is geweest, en heel raar maar heb een gevoel dat het weleens direct raak zou kunnen zijn. Zal je altijd zien, mag het wel ffies duren, is het direct raak. (ffies duren omdat we gezien mijn leeftijd niet het lot willen tarten omdat de natuur zich niet laat leiden, daarom maar weer begonnen) Verder hier ook zwaar beroerd, gisteren koorts, maar vandaag alweer gezakt. Mijn kleine man was van het weekend ziek, dus zal wel hetzelfde zijn.
Hihi, gekke BEG, en anders heb ik nog wel een hulpje voor je hoor, ff kijken waar ik hem gelaten heb, ja hoor, hee wat doe jij daar nou, je moet op ZP je rondes lopen, hier komen jij View attachment 26316
Ik heb een heel gevoelige huid, dus gebruik zo puur natuur mogelijke huidverzorging van weleda, kijk maar eens op www.weleda.nl daar heb je zelfs verzorgingsmiddelen voor als je zwanger raakt en daarna.