ik wil ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkk!
eyey meiden... ben ik weer gister EHBO cursus gehad en o wat hebben we gelachen manmanman wat een onzin... die man die de cursus gaf die had een hele planning bedacht en als je iets vroeg ofzo dan raakte hij in de war.. we moesten op een gegeven moment de stabiele zijligging doen.. die kende ik al maar hij was 2 dingen vergeten.. hij zei niet van dat je eerst de mond moest nakijken of die leeg is, en als je de stabiele zijligging doet doe je de ene been omhoog (in een hoek zeg maar) en dan moet de persoon draaien.. maar ik heb geleerd dat je ook nog de voet van de been die omhoog staat onder de knieholte van de andere been moet doen...maar goed hij kende dat niet.. daarna hadden we het over stikken en verslikken.. dus ik vroeg aan t eind van dat onderwerp over baby's als die stikken.. ik had geleerd dat de baby op de buik op de tafel moet liggen en dan met de hoofd naar beneden en dan kloppen en wrijven enz.. zegt tie jha dat kan ook, blablabla (begon hij over iets heel anders).. op een gegeven moment zegt tie, maagzuur is zuur... dus iemand in de groep zei jha anders heette het wel maagzoet... dus iedereen weer lachen natuurlijk.. zegt tie dames dames luisteren nu (we zijn allemaal volwassene) maar hij zei t steeds tegen mij, de tante van rob en diana (vriendin van de tante van rob)... toen moesten we de heimlichgreep oefenen...iedereen deed t fout volgens hem...ik had goed gekeken bij iedereen en bij hem en iedereen deed t gewoon goed... we moesten ook naar de ademhaling luisteren, voelen en kijken van de andere persoon...maar ik ben slechthorend, dus ik vroeg (uiteraard wist ik het al maar jha die vent kon er niet tegen als we iets vroegen dus vroeg ik t expres) als je slechthorend bent kun je het niet horen en als het waait kun je het niet voelen hoe moet je dat dan doen... antwoord hij...je moeten horen voelen en kijken... ik zeg jha dat weet ik maar als je niet kunt horen en voelen hoe kun je dat dan doen?? jha dan moet je kijken... hij werd echt rood.. volgende week hebben we weer EHBO en de week erop ook... volgende week neemt hij een babypop mee om te oefenen met beademing... iedereen zo van jha je denkt toch niet dat ik dat doe he...baccille van een ander krijgen... vond hij niet zo leuk.. we verheugen ons al op volgende week...
Ik was even weg, maar ben er weer. Wat een zeikregen nog steeds bij mij. Wil nog niet mooier worden in Utrecht.
Kom ik aan met mijn 45... Haha. Duurt nog even, maar het is toch verslavend om te blijven kletsen op het forum.
Even een weer update: het is hier schitterend herfstweer Zon zon zon zon zon en met de Oostenrijkse bergen aan de horizon, goed uit te houden hier..... ben alleen iets zooooooo boring aan het doen. Maandelijkse reportage.
Het was een broodje cervelaatworst, maar ik heb net gebeld kan maandagmorgen terecht, kon morgen ook wel maar dan zit ik hier alleen nl. Ik mag naar de mondhygienist, ben daar nog nooit geweest, altijd mijn eigen tandarts, dus ben heel benieuwd, zal wel weer met een steen in mijn maag gevoel heen gaan maandagmorgen, heb ik nl altijd.