Mannen... Er zou echt een zp forum voor mannen moeten zijn. Die van mij praat er echt nooit over.. Ja soms wel iets van "hoop echt dat we snel papa en mama worden" ofzo, maar veel meer niet.
Hm nou we wachten het wel af... hebben wel heel hard roze nodig! Als je LF korter is, hoef je niet tot 15dpo te wachten met testen toch? Ik ga ff lekker languit op de bank tv kijken Fijne avond!
Áls dat forum er was, zou mijn ventje daar ook niet te bekennen zijn...is niet echt dol op typen.. Hij uit het ook niet zo maar weet dat ie er van binnen wel veel mee bezig is, af en toe komt dat ook naar buiten.. Nou daag toedeledokie laterss mazzel doei!
hahaha..herkenbaar... het is soms ook zo leuk wat hier allemaal uitgekraamt wordt..hihi,..en dan leg ik het 'm uit en dan zie je 'm denken..ja, en? is dat nu grappig?.. liefs
doedoei heitje!! ik ga zo ook lekker naar bed tv kijken.. ben zo moe...sporten, werken, klussen... straks de kleine lekker naar bed...mannetje is al tennissen... sta er dus even alleen voor... maargoed, het is echt een scheetje dat kleine mannetje van me.. liefs