@ NEE JOH! 3 maanden om te verversen is ivm roken, drugs en alcohol. Nee joh. Dat gaat wel sneller hoor. om de dag hebben ze weer nieuwe actieve zwemmertjes
Het spijt mij heel erg. Maar ik ben gesloopt van binnen en van buiten. hihi. Nee hoor. Maar ik ga naar bed. Ik trek het neit meer. Truste!
ik dacht het ook......' we zullen wel zien...meer dan ons best kunnen we niet doen toch? hoop wel dat het eindelijk een keer raak is....wil niet in januari naar het ziekenhuis....hoop daarvoor al zwanger te zijn
hai dames, nou ik denk dat ik het vandaag of morgen toch ga worden...mijn temp is gezakt naar 37.0... tja..was ook te mooi natuurlijk dat het zo mocht wezen.....
Lieve Mamatje wat naar dat je temp gezakt is.....t zag er toch wel hoopvol uit! Dikke knuf voor vandaag!
goedemorgen Bosi gefeli mamatje jakkies temp moet omhoog heb me nu wel ziek moeten melden helaas maar had sinds gisteren middag 1 uur niks meer gegeten en bijna niet gedronken en toen ik vanmorgen ging drinken kwam alles eruit. Dus ga vandaag liggen en veel proberen te drinken. Maar baal dr wel goed van
Meiden, zojuist de test gedaan en hij is positief!! Weliswaar een licht kruisje, maar het is te zien! Ben heel erg blij maar ook nerveus over wat gaat komen. Ik hoop zo dat dit wondertje blijft zitten!