goedemorgen dames, Bosi gefeliciteerd L78 ook jij gefeliciteerd (een kruis is een kruis hoor) mamatje, balen dat je temp gedaald is. mijn temp is vanochtend gestegen van 36.9 naar 37. Had dit totaal niet verwacht, want had gisteren gans de dag koud, zelfs na het sporten raakte ik niet opgewarmd, had koude rillingen, maar dat is nu weer over.
Goedemorgen meiden! L78 duidelijke test meid, gefeliciteerd! Wondertje van L78: goed vasthouden hoor, niet meer loslaten de komende maanden! Hier kwark aan het eten (heb je nog een vies verhaal over klodders slijm BEG? ) en straks weer aan het werk. Laatste daggie en dan weekend!!!
Bosi en L78 gefeliciteerd, zetten jullie de open haard al vast aan in het huis? hopelijk kunnen de andere dames ook snl aan schuiven. Ik wil zo min mogelijk dames zien bij de roze kerstboom(dec)
hey Ricmar, is wel een heel mooie roze kerstboom, maar zou toch liever in het roze huis willen blijven deze keer.
Dankjewel Kubus, lief van je! Had jou toch ook heel graag op pink gezien. Dan toch maar onder de kerstboom?! Ik ga een beetje bijkomen....kom me snel weer melden (bijvoorbeeld om te vertellen wat de gyn vanmiddag zegt over de onderzoeken, hoop dat niets een gezonde zw schap in de weg staat). Fijne dag!
gefeliciteerd meis! en nu gaan genieten van het wondertje dat groeit in je buik! Mischien over een aantal dagen nog een testen voor een dikker kruis?
Bosi en L78 gefeliciteerd!!! Yaraah... spannend van je temp! @hier... ik heb vannacht een verkeerde beweging gemaakt denk ik. Op dat moment knoeptje mijn schouders en mijn nek... nu zit ik met een stijve boven rug/rechter schouderblad! Ik kan gewoon niet bukken.... En ik heb zo een nagelklantje (dat gaat wel) maar moet morgen ook de hele dag werken
goedemorgen dames, hoe gaat het hier? ik ga straks straks een chocoladekwarktaart bakken, dat wordt het toetje voor morgenavond na het etentje dat we geven voor mijn ouders en Tijs zijn vader met vriendin. ben benieuwd of het lukt. nu mag ik thuis wachten totdat de kringloop al enkele meubels op komt halen, die we toch niet meer gebruiken. ze kunnen tussen 8.30 en 12.30 komen, vind dat zo vervelend, moet namelijk ook nog naar de winkel en dan zul je zien dat ik nu aan het wachten ben en dan komen ze pas om 12.30.
ja spannend mijn temp, nu moet ie wel hoog blijven tot volgende week vrijdag nog oei klinkt heel erg van je bovenrug hoor. zou niet te lang wachten met naar de dokter gaan want als het vastzit...
mmmm klinkt lekker hoor die taart. ja is altijd zo hé, we komen tussen 8u30 en 12u30 en dan blijf je gans de voormiddag thuis voor niks.
Is idd al te zien hoor t kruis! Gefeliciteerd meis ! Zat aan een broodje pasta, maar die heeft mn zoontje ondertussen ingepikt hahaha! Hier nog steeds witverlies, dus denk dat mn eisprong idd dinsdag was, gelukkig lekker geklust die dag en ook de dagen ervoor . Dan zou mn nod de 17e zijn volgens mij, maar hou toch voor de zekerheid de 20e aan hoor.. En als ik in de verleiding kom om eerder te testen moeten jullie me tegen houden hoor hahaha! Iemand nog wat leuks te doen vandaag? Hier huishouddag bleh.. stofzuigen, afwassen, was doen.... En misschien nog ff vanmiddag de stad in om kleding voor mn kleine te halen, die groeit als kool op t moment . Eerst was 86 eigenlijk nog te groot maar in 1 maand zijn ze nu bijna te klein.. De kleine donder!
is meestal altijd zo he yootje met bedrijven die langs moeten komen chocoladekwarktaart? die ken ik nog niet! maar alles wat met chocolade begint is goed hihi
eyey dames... alles goed hier?? ik zag dat iedereen zat te klagen ik ga mee doen.. heb gister de griepprik gehaald maar ze sloeg de naald er gewoon in, daarna met het spul erin spuiten drukte ze op de hele spuit dus de naald ging er nog verder in auwie... komt me vriend...bij mij deed t geen pijn, ze zei daar komt tie en ik d8 van doe dan, was ik al klaar...en bij jou?? nou echt we kwamen buiten en ik stond te shaken op me benen, zag wazig, en werd licht in me hoofd...dat ging echt niet goed.. dat was gelukkig snel weer over.. en nu heb ik spierpijn en dan over 2 weken nog een x en 2 weken daarna nog een x pff..