He!!! Ook al woon je in het buitenland, ben en blijf je een Hollander hoor!! (tenzij je van paspoort verandert..) Ik krijg nog steeds een glimlach als ik een geel NL nummerbord zie. Heb ik bijna de neiging om te toeteren!! Hahahaha debiel die ik ook ben!
Haha oke ik neem mn woorden terug en verander ze door te zeggen: Yootje, geniet anders nog even van het kleine tijdje dat je NOG IN HOLLAND WOONT Zo beter Kris?
ja, hahaha! ik heb me afgelopen week ook erg druk gemaakt dat ik de verjaardag van Tijs zou vergeten gisteren, dat zou ik ook nog klaar krijgen namelijk! Gelukkig ben ik hem niet vergeten!
Haha dat zou wel erg zijn ja als je zijn verjaardag zou vergeten! Bij deze dan nog gefeliciteerd met je mannetje! *zoeffffffffffffff.... is weg*
ik zal er nog van genieten dat ik in het mooie Nederlands Limburg woon! ik ga immers naar het Belgisch limburg.
Ik ook, toen we net getrouwd waren wilde ik eerst alles bijpassend in blank eiken, maar nu in dit huis hebben we een mengelmoes met veel antieke spullen/meubels met blank eiken en het staat ook gewoon, het past bij ons.
yep en hij wordt nog mooier, hihi, volgend jaar gaat ie de weg op, eerst alles klaar maken, repareren, dan via de garage, daarna getaxeerd en pas dan.....