Hallo... ik kwam eens even spieken... Ik zag in oktober redelijk wat zwangeren.. Gefeliciteerd en in november ook al 4 !!
Hoi hoi, Hier gaat alles erg goed.... Over 13 dagen inderdaad de screening en dan weet ik eindelijk of ik het maagbandje krijg. Heb nu mijn eisprong en dan kriebelt het af en toe wel hoor haha...
ik heb ook raar gedroomd, over een kindje van een collega (die collega is nu met zwangerschapsverlof) en dat ik stond te koken, beetje raar...
ik zal kijken of ik er een foto van kan maken, mits ik het kabeltje van mijn fototoestel vind natuurlijk! ik doe mijn best!
Ja alle 4 oude doen het nog, mijn oma had toen nog 2 ouderwetse klossen garen in de kast, die staan nu op 2 machines. Mijn 2 eerste heb ik laten bekijken door anticair, de 1 is van voor de 1e wereldoorlog de 2e voor de 2e wereldoorlog, trapnaaimachine hebben we opgehaald een maand voordat we in dit huis trokken, we woonden toen mij mijn moeder en man in, ivm klussen in nieuwe huis en dat we niet met 2 hypotheken wilden zitten. Mijn moeder had zo'n kaartje uit de supermarkt meegenomen, met als eindresultaat dat wij voordat we gingen eten de aanhanger achter de auto geknupt hadden en een dorp verderop die trapnaaimachine gehaald hebben, in huis gezet hebben, weer teruggereden, aanhanger erachter weggehaald en zijn gaan eten. De laatste handnaaimachine heb ik zo'n 4 jaar geleden van een collega gekregen die ging verhuizen en opruimen. Het heeft wel wat hoor, van die oude machines in je huis, en ook nog een nieuwere variant, 1tje op stroom die ik regelmatig zelf gebruik, hihi
dat kan ik me wel voorstellen ja! wanneer je het maagbandje niet krijgt, gaan jullie dan wel weer proberen zwanger te worden? ik hoop natuurlijk voor je dat je het maagbandje wel krijgt!
De baby vertegenwoordigt de onschuld , warmte en een nieuw begin. Babies kunnen iets uit je innerlijk symboliseren dat puur, kwetsbaar on onaangetast is.
nu ga ik echt aan de slag hier, laat mijn laptop wel open staan om tussendoor ff te spieken en mischien wel wat te posten!
Rijstkorrels in je droom symboliseren succes, voorspoed, geluk, vruchtbaarheid en hechte vriendschap. Dromen dat je rijst eet duiden op geluk en rust in het huishouden. Dromen dat je rijst aan het koken bent wijst erop dat nieuwe verantwoordelijkheden je veel plezier op zullen leveren.