Hey BEG, Wat balen dat het zo moeilijk gaat. Je was 1 of 2 rondes terug toch roze? Zul je zien dat je deze ronde nog even gauw zwanger raakt en geen ongi af kan wachten, ik hoop het zo voor je!
Ik zou een tweeling echt heel gaaf vinden! Maar ik ben al lang blij als er uberhaupt 1 beebje mag komen voor ons
hey dames, alles goed hier? kom er ff tussendoor, want zit er 'n beetje mee.. ik ben net terug naar de dokter geweest met m'n zoontje en heb toen ineens verteld van m'n vreemde maandstonden. ze zei dat m'n eerste bloeding waarsch 'n innestelingsbloeding is geweest en dat 't dan 6 dagen later toch weer fout gelopen is.. dus alweer 'n MK.. zekerheid gaan we nooit hebben, dus ga 't niet te erg aan m'n hartje laten komen, maar ergens past 't plaatje nu wel. Ik voelde me al zo vreselijk zwanger en die eerste bloeding was idd lang niet genoeg voor 'n normale ongesteldheid.. maar voel me toch weer 'n beetje verdrietig..
Hahaha ik lees hieronder iets over sinterklaaspaaseieren, het moet echt niet gekker worden, wat een idioten!
Is dat speciaal voor mij? Thanks a lot! *springt in laptop, stoot hoofd maar weet nét de roze hcgtjes van Sue te pakken te krijgen*
Hoop dat ie blijft stijgen of het zelfde blijft En zolang ie maar niet daalt Zal je net zien dat ik een testje haal, dat ik ongie word...
wat zal ik eens gaan eten! ben een beetje laat met lunchen zie ik! het scheelt alweer dat we vanavond ook later eten. we moeten met onze poezebeesten naar de dierenarts om in te enten tegen rabiës.
Zo ik ben er weer, leuk iets ophalen met een adres die niet zichtbaar is op de navigatie, heb helemaal bijna in the middle of nowhere gereden met mijn baas zijn auto.
Heitje: werk ze! Senna04: niet aan denken! Je gaat gewoon een leuk weekend te gemoet met hoge temp en voor je het weet is het maandag en ga je testen. (makkie toch???) Subke: dikke knuf!! Yootje: taart al klaar? Heb nog wel zin in toetje!
Hihi, ja ons adres staat ook niet in de meeste tom tom's...pas in de nieuwe navigatie updates en verkopen van juli dit jaar staan we in.... Heb al vaak mensen aan de lijn gehad die bv iets gekocht hadden bij ons op Marktplaats...euhm...we kunnen jullie niet vinden!! zelfs familie die voor de 1e keer kwamen....hmm we staan bij de kerk want jullie straat is niet bekend!! Leuk he