Wil je dan het recept ook naar mij sturen?? *rimar knippert met de ogen en kijkt yootje heel erg lief aan*
heb hem net uit de oven gehaald! maar ik weet dus totaal niet of hij gelukt is, zodra hij afgekoeld is, moet hij een nacht in de koelkast, en dan zien we morgen wel of hij goed gelukt is, morgen kan ik hem ook pas opmaken met slagroom en chocoladekrullen! ik heb net wel een stukje van de rand geproeft, en dat was jammie! maar ja, dan weet ik nog niet hoe hij van binnen is!
hey dames, Nog spannend nieuws hier? net gewerk ( mijn zwarte baantje) en ben nu echt op, heb enorme hoofdpijn. Nog zwangere bijgekomen? Ik heb nog niet getest maar ook nogsteeds niet ongi of aankomende ongi...
Nou ik vond het op de duur niet leuk meer, ik ben over boerenlandwegggetjes (slecht wegdek) gekomen dat wil je echt niet weten, en mijn telefon was bijna leeg omdat ik deze als navigatie gebruikt heb, heb zelfs die man nog proberen te bellen, neemt ie niet op, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh en ik moest al zo nodig naar de wc, dus was blij met de cruise control op de terugweg ivm mijn uitermate volle blaas. En mijn collega's zaten ook op mij te wachten. Dat werkt ook niet echt mee.
hahaha. leuk zeg! Ik trok vanmorgen trouwens de Staven Acht. Dat er NU iets te gebeuren stond. Maar nee hoor. Staat niets te gebeuren. Nou ja, iig kappen met die vent
Thanks yootje!!! Ja maar je zit al op 14 dpo(!), dus eigenlijk kan je morgen al testen, als ie dan niet zakt, en meestal blijft ie daarna wel hoog, tenzij het misgaat, maar daar gaan we niet van uit!
Dat recept klinkt lekker yootje, hoor graag of hij lekker gesmaakt heeft. Heb volgende maand een feestje, dus.............. wie weet
Tja, geen mail is kappen he.... Maar is wel moeilijk hoor. Had graag een verklaring voor zijn gedrag en leugens willen hebben.