ach jij arme ziel, goed ik zal omdat jij het bent een beetje medelijden met je hebben, troost, troost
mijn man heeft gister chocoladekruidnoten gekocht en gister ook gelijk open gemaakt en nou ligt die zak hier zo naast me op dat tafeltje best lekker eigenlijk hihi
die moet ik ook niet bij liggen hebben, trouwens ook gewone kruidnoten niet, daar kan ik niet van afblijven nl. die met chocola zijn ook aardig machtig, ben er vaak een keertje misselijk van geweest omdat ze zo lekker waren en ik mooi doorat.
Oke dan! Leuk weer een zwangere erbij! Hier heb ik nog steeds last van misselijkheid, krampjes in de buik en aan het einde van de dag last van mijn rug. had zelfs vannacht iets van bandenpijn. Ik lag op mijn zij en had het gevoel alsof ik iets zwaars in mijn buik had dat aan een spier trok. Had zelfs bijna een kussentje onder mijn buik gelegd om steun te geven. En net bij het opstaan leek het ook even alsof de spieren in mijn buik te kort waren om rechtop te staan
Nog anderhalf uur denk ik Ik kan mijn eigen tijden bepalen, maar als ik eerder stop krijg ik ook minder geld natuurlijk Dus ga denk ik tot half 6 door.
Ik krijg betaald tot 5 uur, en ben nu zelf tijdens de lunchpauze aan het werk geweest, dus ik ga echt om 5 uur weg, en trouwens ik carpool ook dus ben afhankelijk van mijn collega. Ik wil ook niet te laat thuis zijn, dan kan ik nog iets eten, dan omkleden en om kwart over 7 rijdt de taxi voor
Nee ik ga sporten met mijn schoonzus, is van half 8 tot half 9 en ik wil er wel op tijd zijn, zij ook, dus vandaar dat we om kwart over 7 willen rijden.