Ja had vanmorgen evengoed een testje gedaan...leek in eerste instantie negatief....maar nu helemaal opgedroogd al lijkt er toch in de hele verte wel een verkleuring te staan hahaha kijk ik echt bijna scheel van hoor dan haha!! met die van 2v5 van de kruidvat...of ik moet hem me inbeelden....??
de eerste keer was al 16 dpo maar toen is het een vmk geworden en nog 1 keertje 14 geweest..... en verder alleen 12 of 13 dpo
mja mamatje, ik zou het niet weten! Moest ik nu naast je zitten en die test kunnen inspecteren, zou ik wel wat durven zeggen! Maarja!!! Wanneer opnieuw?
tja idd dat gaat lastig heh zo om te kijken of ie nu wel of niet positief is hihi.... wanneer opnieuw testen?? weet ik niet misschien toch al wel morgen aangezien het dus een speciale dag is voor mij..
Volgens mij heb ik het al eerder verteld maar na 5 minuten moet je de test gewoon weggooien en telt hij niet meer. Geldt voor alle testen trouwens.
owwwww ons eten is klaar..... nou meiden ik ga er dus al weer vandoor, maar dacht kom me ff melden hihi!! liefs xxx van mamatje
Mijn eerste keer was 54 dagen daarna 31 dagen, daarna 30, 28,52 en 42 en 27 en nu... Wie volgt........
flikker hem altijd in de vuilnisbak liefst nog die in de keuken, daar ga ik namelijk niet nog in graaien hihi
Dat mijn opa overleed had ik een afscheidsbrief geschreven aan hem en bij hem in de kist gelegd en had ik er ook in geschreven of hij nog met daarboven ervoor kon zorgen of hij mijn wens uit kon laten komen, nog een achterkleinkindje....tijdens die maand voor het eerst geen ei gehad, en morgen zou hij jarig zijn geweest....