heheh, nouja, m'n moeder is ernstig ziek en daarom stellen m'n vriend en ik het samenwonen wat uit (zijn ook rustig bezig aan huisje enzo) maar daardoor kunnen we dus niet altijd op het juiste moment klussen hé! aangezien niemand weet dat we bezig zijn kunnen we ook niet zomaar zeggen van; jaaah we moeten ff.
haha ja indd dat gaat niet ( deden fer en ik t weekend in slagharen wel , ff naar t huisje want we moeten ) maar ja is ook wel logisch dat je t samenwonen ff uitstelt he .. prioriteiten ..
Mja, idd, kan m'n moeder niet zomaar aan haar lot overlaten he... tegen volgende zomer zouden we wel graag intrekken maarja, moet allemaal een beetje duidelijker zijn dan.
smakelijk suusje, ik ben bijna weg, bij vriendlief (jaaah nu maakt het niks meer uit, maar we zijn jong! )
jaa maar 8 december gaat ferdi naar afghanistan tot eind april dus dan zitten we daarna in de 11e maand en ronde 4 omdat we 5 maanden niks kunnen doen snappie
ja lol beg, soms is het hier zo snel snel en dan ahja... you know. Nouja, zal maar eens een kleinere vorm kopen volgende keer