Heb een poosje geleden hier bij te koop leuke Lief kleertjes gezien maar kan de adv niet meer vinden ze waren echt super goedkoop, balen
en ik wilde alleen de mensen die voor ons belangrijk zijn erbij achteraf gezien had ik nog meer mensen kunnen schrappen
Nee een vrouw die had shirtjes en rompertjes voor maar 3,50 waren wel roze maar oke. 2e hands maar zagen er op de foto nog super uit ga maar eens bij LIEF zelf kijken idd
nee dat durf ik pas bij een posi test maar dacht dan zoek ik die adv. vast op kan ik zo berichtje doen mocht dat nodig zijn. Raar voorgevoel he
Hier 4 jaar samen, maar niet getrouwd. Wij zouden ook graag zo klein mogelijk trouwen met liefst alleen ouders, mijn broertje en zijn zus met aanhang en dan op een mooie locatie in het buitenland.
He Kubus als ik ga trouwen dan is dat samen in het buitenland en stuur ik wel een telegram heb ik altijd gezegd. Heb dan wel gelijk boze gezichten aan beide kanten van de fam. dus doe het maar niet
ach ja wij hadden gasten die niet eens de moeite namen om een beetje netjes te verschijnen, was nog familie ook! (zijn kant) spijkerbroek en slobbertrui, alsof je de hele dag heb staan te verbouwen
no way! Of in Nederland of helemaal ergens anders. Anders zeg ik NEE Vriendlief heeft familie op Mauritius dus dat staat wel op het lijstje en mijn schoonzus woont op Corsica dus zal wel een van die 2 worden
ff lief site bekijken hoor., Een stemmetje in mij zegt dat ik best alvast wat kan bestellen Zou het dan toch???
Mijn mannetje heeft 2 jeugdvrienden die hij vast ook wel erbij zal willen hebben. Weet je dat ik niet eens 1 vriendin kan noemen waarvan ik zeker weet dat ze een vriendin voor het leven is? Ik heb wel vriendinnen, maar heb in het verleden al zo vaak gehad dat ik aan dode paarden heb getrokken dat ik er niet zoveel vertrouwen meer in heb om ooit nog zo'n vriendin tegen te komen. Ik heb lol met de mensen die ik zie, maar voor hoelang het is... geen idee