Ik heb wel vriendinnen die ik uit zou nodigen als ik in Nederland zou trouwen. Maar in het buitenland op zo'n dure reis? Geen idee.
heb 1 vriendin uitgenodigd, maar daar heb ik nou spijt van ze deed voor mijn trouwen al raar ging ze mee trouwjurken kijken, keek ze naar jurken voor dr zelf, terwijl ze toen net pas een nieuwe vriend had en toen ik 1 jaar getrouwd was, kreeg ik niet eens een smsje terwijl ik van de buurvrouw zelfs een kaart in de bus had gekregen
Dat wil ik dus voorkomen. Ik moet wel heel zeker zijn van een vriendschap denk ik. Zeker als getuige... Geen idee wie ik dat zou moeten vragen
Hier 5,5 jaar samen, en ook nog niet getrouwd Want meneer wil niet trouwen Hopelijk zet hij zich eroverheen, want ik wil wel graag trouwen
Ikweet eht niet...heb wel vaker een hoge temp gehad aan het eind en dan keldert ie ineen keer naar beneden Dus daarom wil ik nu eerst het weekend afwachten... Ga nu ook vaker naar de wc om te plassen, maar ook om te kijken hoe het daar nu gaat...of er geen rood komt hihiihi En jij dan? Heb je zelf ook een goed gevoel? Wanneer ga jij testen dan?