Ja hier ook goed...alleen een erg ongie gevoel Hopen dat het iets anders is.... Maar dat zie ik maandag, want dan wil ik testen
goedemorgen hopelijk blijft het droog ik ga dalijk namelijk shoppen in rdam heb echt meer truitjes nodig die gaan passen
Goedemorgen dames! Ik hoop ook dat je mooi weer hebt Melanina, alleen moet je dan hier niet heen gaan het is hier erg nat.... zo zal ff eten en dan mams helpen met fruitmandjes maken!
We hebben hier erg naar uitgekeken, was er ook heel erg mee bezig, dus het besef is er wel. Alleen omdat het al een paar keer mis is gegaan, zijn we nu heel voorzichtig. Ik heb goed vertrouwen, maar probeer niet te hard van stapel te lopen....en dat lukt bijna niet
ken het hoor ben ook nog steeds erg bang voor een MK hoor ging pas echt blij zijn na dat ik het hartje gehoord had
goedemorgen meiden, eerst ff teruglezen hoor owkay is echt te veel om bij te lezen hoor, en ik vergeet alles direct. is er nog iets spannends gebeurd?
Ja vreemd ga vanmiddag andere testen halen. Had die twee voor 5 van de kv. Iemand anders ervaring met andere testen??
ik heb hier de testen liggen van clearblue, die waar een kruis op moet komen en vind die wel duidelijk.
suus... weet je mij nog... 10 dagen later pas een lichte streep... dus wie weet? je hebt trouwens pb van mij
Ik zit 1 dag voor NOD, dus zou evt. kunnen gaan testen, maar dat durf ik nog niet hoor..... Heb al 3 dagen last van ongikrampen, dus iedere keer denk ik, oh, het is zover, maar tot nu toe nog niks te ontdekken, wel frustrerend hoor.