ja heb ik net ook naar gekeken snap er niks van ik ben 16-10 ongi geworden heb een cyclus van 25 dng dus dan moet ik morgen ongi worden toch? dat zegt de calculator ook en als ik zelf tel maar die banner zegt weer anders doe ik iest fout hahaha
zo denk ik de hele week al... Dus moet toch echt aan de bak. Zal maar eens beginnen met douchen. Ik kom tijdens mijn bammekes nog wel ff neuzen denk ik.
owwwwwwwwwwww wat ben ik dom!!!!!!!!!!! ik heb het fout geteld blackeyedgirl hihi ik moet maaandag ongi worden wat doen zeg dus 2dgn te vroeg getest
das waar haha ach ja 2voor 5 he? nou ik ga de was op hangen doei doei en een fijna dag nog ga ff lekker met me man geld uitgeven bij de intratuin liefsssssssssssss fijn weekend
Hoi Meiden, ik heb weer ff bijgelezen. Helaas geen roze erbij. Nu maar ff boodschappen doen en de was. Ik knal van de koppijn dus mijn humeur heeft een diepte punt bereikt. Toch maar weer een paar paracetamolletjes naar binnen werken. Vanavond een feestje, moet je mij ff vragen hoeveel zin ik daarin heb............ Misschien tot straks, nog ff checken of er nog iemand kon testen vandaag want een beetje meer roze kan geen kwaad! de groeten
Oef, hoop dat die hoofdpijn vanaaf wel is weggetrokken niet leuk feestje met koppijn, loop je er bloedchaggo rond
zo fruitmandjes gevuld, lunch gehad ff bijlezen! @ ongi: bale! **KNUFF** @ nega test: geen bloed geeft moed!!!
Volgens mij heeft iedereen een beetje last van het rare weer he, ben zelf ook niet echt lekker.. Is trouwens toch vreemd dat je jezelf zo voor de gek kan houden he, ik kan zweren dat mn boobs groter zijn hahaha, maar t is pas 4 dagen na mn eisprong (denk ik) dus dat zou wel snel zij toch ? Moet trouwens ook mn naam op de lijst ff aanpassen, heb sinds dinsdag geem rekbaar slijm meer gehad, wel wit verlies dus denk dat dinsdag mn eisprong was ipv vrijdag! Zo nu de rest van de berichten ff bijlezen .
Sammie en mamatje, wat balen zeg... dikke knuf! Suus, wat ontzettend irri voor je, kan me voorstellen dat je erg onzeker bent, heb je al aan een bloedtest gedacht? Heb je misschien wat meer zekerheid...