Pffff heb helemaal geen zin in volgende week Donderdagavond gaat mannetje weg en dan komt hij pas zondagnacht weer terug Bennik helemaal alleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen *snik*
ok, dan is het goed kan nl ook wel eens door een bijna lege batterij komen, dat ie hetzelfde blijft aangeven
Ja die nachten vind ik altijd het ergste... Kom je in zo'n leeg huis Lief dat jullie me er doorheen gaan slepen Gelukkig is het geen hele week nu, dat is pas in december
meisjes, ik ga alvast afsluiten anders gaat mijn vent weer piepen, zit hier nog met een handdoek om mijn hoofd hahah
Hij gaat naar Polen. Hij is destijds toen hij naar Nederland kwam voor mij gestopt met zijn studie. Die wil hij nu weer graag oppakken want hij hoeft nog maar een jaar. Waarschijnlijk kan hij het zo regelen dat hij alles vanuit NL kan doen en alleen naar Polen hoeft voor tentamens. Maar hij moet volgend weekend op de universiteit zijn voor een aantal gesprekken met leraren over hoe ze het gaan aanpakken ofzo. Wel belangrijk dus