Hier ook met de was bezig... Verder moet ik nog stofzuigen, dweilen, de badkamer soppen en de wc beneden. Moet ook om 14:00 bij mijn moeder zijn om over mijn vader zijn verjaardag te brainstormen. Hij wordt 1e kerstdag 60 Ouwe bok hahahaha
ach ja het is niet anders.... bij de kaak is het consult en dan afspraken maken over wanneer de kies er uit moet, men kan dat niet direct doen want het moet op de ok onder narcose
Ja hoor, hier kan het nog alle kanten op. Rare is alleen dat ik 0,0 voel. Klein beetje krampachtig getrek in mijn buik maar geen gevoelige borsten, geen hoofdpijn etc etc. Wel lekker eigenlijk, zo rustige cyclus
Waarom heb jij geen pendels voor januari???!!!! Als we dan tegelijk willen moeten we wel heel erg ons best doen in december
yup! ik weet het ook niet waarom, hebb nog verzoeken open staan, maar krijg maar geen bericht terug...
Activiteiten van vandaag: opruimen! we hebben gisteren een nachtkastje geklust en nu moeten we de troep opruimen. Manlief is nu aan het hardlopen en die verwacht ik elk moment terug. Dan lekker ontbijten en dan aan het werk.
zo ervaar ik het helemaal niet. hahaha, na zoveel contante rondes weet ik precies wat er komen gaat. Als ik de dag voor NOD nog hoge temp heb dan ga ik het denk ik ook spannend vinden. Op dit moment, met nog min. 5 dagen te gaan niet zo. Ik weet nog wel de eerste paar rondes...super spannend.