Als je in nod forum zit, voordat je ons topic in gaat, zie je aan de rechterkant aantal geposte berichten. Als je daarop klikt zie je van iedereen die gepost heeft in het topic het aantal berichten.
Van Wietse weet ik het al hij is hier in de buurt al gesingnaleerd met een vrouw uit het programma Denk dat Peter met Saskia gaat
hmmm zit te kijken in de gids maarre er komt ook category 7 end of the world die wil mijn man denk ik wel zien...
Ja dat heb je als je daar in de buurt woont Ik hoop ook dat Peter voor Saskia gaat, ik vind die Hanneke een beetje een rare... Hans gaat zeker voor Audrey, die Jo vind ik niks
Dat wordt vechten om de afstandsbediening vanavond!!! Ik denk dat mijn mannetje wegmisbruikers wil zien, maar wij hebben ook tv in slaapkamer.
Wil je weten met wie Wietse gaat? Denk ook Hans en Audrey en Wim en die vlotte maar dat had hij vorige week al gezegd
wij hebben we 2 tv's, maar in de slaapkamer nog steeds geen ontvanger (digitenne) maar vind het wel goed zo, vond het maar irri als hij tv in bed keek als ik wou slapen