Ja Neeltje idd. Hij zei toch ook aan het eind dat hij verliefd was. Grr die regel van 1min. moeten ze ook afschaffen
Ja dat is wel een nadeel inderdaad... Moet zeggen dat ik er inmiddels wel aan gewend ben. Daarnaast valt mannetje heel snel in slaap dus dan zet ik hem gewoon uit.
Ja wel schattig Toch denk ik dat ze het niet lang uithouden samen. Of hij moet heel anders zijn zonder camera's
Die regel is inderdaad stront irritant. Ik heb dat vaak als ik ga plassen. Dan heb ik net gepost en gooi ik er achteraan "ff plassen". Als ik dan terug komen zie ik 9 van de 10 keer dat dat berichtje niet gepost is grrrr
Het is al in de zomervakantie opgenomen ze hebben nu nog steeds. Een oud collega van mij ging met Boer Gerrit toen. Hij was zonder camera heel anders ze hebben het ook maar een half jaar vol gehouden
als ik dat doe, wordt ie wakker en zegt dat ie dat aan het kijken is net als dat ie op de bank ligt te slapen, dan zap ik, zegt ie 'hey ik was dat aan het volgen' terwijl dat programma allaaaaaaaaaaang is afgelopen
goeiemiddag ladys !! hoe is t hier ? nog spannende dingen gebeurd? ikke ben net wakker was om 6.00 thuis
Ja dat klopt wel... Al moet ik zeggen dat ik van mezelf ontzettend druk ben, ik ben altijd aan het lullen, lol aan het maken, lachen gieren brullen Mannetje is heel nuchter en rustig en dat gaat bij ons juist heel goed.
Het is hier heeeel spannend! Suus nog niet ongie en BEG is beetje bruin verloren, maar dat is van de innesteling denken wij
ik kan heel druk zijn maar moet ook altijd even de kat uit de boom kijken. Dus kom pas halverge het uitje op gang denk ik. Of niet zit van te voren ook al 1:30 uur met Tante in de trein ben dus alwat op gewarmd.
Dat kat uit de boom kijken heb ik ook hoor! Ik ben alleen druk bij mensen die ik goed ken en die mij goed kennen Op mijn werk ben ik een soort tazz die door het hele bedrijf heen raced bijvoorbeeld