Zo, vandaag de ovu testjes binnen gekregen, heb die van matcare. Kunnen we over zo`n 5/6 daagjes mee beginnen, kijken of die bevallen. Ongi is bijna weg gelukkig, nu wel minder geweest dan normaal trouwens. Ik hoop dat deze ronde voor ons allemaal raak is! Succes allemaal!
Hoi meiden, Kom hier ook melden, gisteravond ongi geworden. Ik hoop dat nov een vruchtbare roze maand mag worden.
Vanochtend gehad, baarmoeder en eierstokken zijn mooi schoner. Schoner dan ze ooit geweest zijn, geen rare cystes of vergrote eiblaasjes meer te zien. Dus dat is nog een soort van geluk bij een ongeluk. Daarna even op het strand wezen uitwaaien en ontbeten. En mijn vlindertje gekocht, hij staat nu heel mooi in de vitrinekast. Moet helaas wel weer wachten op mijn ongi voor de hsg, omdat de vmk niet telt als ongi.
Helaas nu wel weer wachten tot november ergens voor die hsg, 2 weken na die hsg kan ik bellen voor een afspraak voor de uitslag.
Balen dat je weer moet wachten BEG... Wel positief dat er geen cystes te zien waren en dat alles mooi schoon is. Hoop voor je dat het snel weer raak is.
@ Mamma chan: Afgelopen keer was je cyclus 31 dagen, de keer daarvoor 29. Maar stel dat je nu weer uitgaat van 29 dagen en je test op dag 29 weer, en je ei is weer wat later, dan zou je te vroeg testen. Als je hem op 31 dagen zet, dan test je tenminste niet te vroeg.
He BEG, jammer dat je nu weer een ronde moet wachten voor de onderzoeken. Wel fijn om te weten dat je nu weer helemaal schoon bent. Hier is de ongi weer bijna voorbij dus we kunnen er weer voor.
Hoi Suus, Zag je bericht in okt. Balen dat je toch ongi bent geworden. Maar welkom in nov. November geeft vast een juli beeb Zie dat je bijna een jaar bezig bent, al plannen om naar de HA te gaan?
Ik weet er alles van. Is een beetje vergelijkbaar met dat ik nu weer volop aandacht krijg van de mannen. Ik zit nu ook heel vaak te wachten op reactie van bepaalde personen.