Zethu: wilde net vragen hoe of wat Dag Heitje: getver, geloof niet dat ik je kan geruststellen....maar het verschilt van persoon tot persoon. Hoop dat het mee valt!
Haha we zullen het zien! Hoop alleen dat ik niet aan de ibuprofen hoef want dat is niet zo goed om te nemen als je zwanger wilt worden..
Nee maar met een flinke dosis paracetamol kom je ook ver hoor! Vertel je wel ff van jullie kinderwens?!
Ja heb het over de telefoon al gemeld maar ga het zo weer zeggen... voor het geval dat ik nóg een keer op de foto moet. Qua verdoving zei de vrouw aan de telefoon dat het niks uitmaakte... Hoe gaat ie trouwens met jou? Al gewend aan het zwanger zijn?
Goedemorgen allemaal! Hoe was jullie weekend? Mijne ok, behalve constant zeurende steken in mijn buik, best vreemd, zo ver voor NOD, maar aan de andere kant zal mijn lichaam wel weer trucjes met mij uithalen... Reken natuurlijk sowieso nergens op in ronde 1, hoe heerlijk het ook zou zijn.... Ik ben ook zoooo moe! Ik heb weinig anders gedaan dan slapen dit weekend! Satori
hoi meidels, Heitje, succes bij de TA, ik heb ook verstandskiezen zitten die me irriteren, maar ik durf niet gààn! Rimar; ook succes! L78, hoe voel je je? Yootjeuh, olijfjes zijn lekkerrrr! Tempt weer beetje omhoog... maar ik denk toch dat ik ongi ga worden!
Goed zo Heitje, beter 10x te veel melden dan een keer tekort. Hier gaat het goed. Wilde zo graag zwanger worden dat ik zeker al aan het idee gewend ben, maar probeer niet te hard van stapel te lopen en tegelijkertijd het vertrouwen te hebben dat het deze keer wel goed gaat. Blijft spannend! Wie weet Satori...zou toch heerlijk zijn als het in 1 ronde raak is?!
Bedankt meiden voor de succeswensen, jullie zijn schatten! Ik moet nu snel tandjes poetsen en dan gaan.. ik ga op de fiets...hopelijk kan ik de terugweg ook fietsen..anders moet ik met de bus en dat zie ik niet 'zitten' Tot later als ik me goed voel! Fijne dag iedereen!!
haha Dat vond Cor dus ook, hij heeft hem ook nog opgegeten. ooit een poes gezien die olijven eet??? nou hier loopt er een!
@ kris, hahah, je mag dat denken, je mag! Jouw temp ziet er trouwens goed uit!! @L78, snotteren van verkoudheid of van emoties? @Yootje, haha het verwonderd me niet, onze poezebeesten zijn ook experimenteel met eten!