meiden, ik ben mezelf weer helemaal gek aan het maken hoor. ik denk dat het beter zou zijn om in mijn laatste week minder op zp te komen, want ik lees dan veel te veel symptomen en meestal heb ik dan ook wel één of ander die ik de vorige ronde niet had
Meid trek het je niet aan je bent hier voor jezelf . ik had ook elke maand sympthonen en toen ik zwanger was NIET
ja ben eigenlijk blij dat je hier je hart kan uitstorten hoor. krijg het gewoon moeilijk om niet te testen, maar ga het niet doen hoor, want zou weggesmeten geld zijn, moet gewoon mijn NOD afwachten en dan zien we wel hé.
Pfff heb ik ook hoor, moet nog 8 dagen maar het liefste wil ik nu een test kopen en morgenochtend al testen.. Maar t slaat nergens op en t maakt je alleen maar onzekerder.. Maar toch denk ik, ja maar wat als ik wel posi test... Gelukkig kunnen we de onzekerheid hier van ons afbabbelen, in ieder geval een dikke knuf! Zo en nu ga ik boodschappen doen...
ja idd gelukkig kunnen we hier terecht en kunnen we honderduit klagen en zagen... Ik denk dat ook "wat als ik nu wel al posi test"... ach ja ik moet eigenlijk maar wachten tot vrijdag dus dat zal wel nog gaan hé.
Groot gelijk heb je.. Niet testen voor NOD is alleen maar onnodig!! Ik heb ff de VK gebeld toch maar. moet morgen vroeg weer bellen om 8 uur , en dan zet ze me dr voor morgen nog tussen. Ze schuift t op een blaas ontsteking ik zei Ja joh, na het consult heb ik niks anders dan pijn gehd dus t komt daar echt van! En t zit niet zo ver naar onderen waar je een blaas ontsteking voelt! .. T zit echt boven aan de baarmoeder zeg maar. Dus morgen wederom naar de VK toe huppelen
ja voor mijn gevoel is vrijdag idd nog hééél erg ver weg, maar ik zie eerst wat mijn temp vrijdag doet en als die nog hoog is, dan doe ik een test, want we vertrekken op weekend naar de zee dan en zou wel willen weten of ik mij moet voorbereiden op ongi of niet
ok meiden ik ben er weer vandoor, want mijn man heeft zijn pc nodig (zal ik blij zijn als ik mijn laptop terugkrijg woensdag) mss tot morgen
hey dames ben d'r weer. Moet nog ff een paar pb-tjes lezen en dan kom ik vertellen over het vrijwilligerswerk!
hallo allemaal, ik kom eens weer kijken hoe het hier gaat, en ik moet zeggen dat ik jullie gezelligheid toch wel mis hoe is het met iedereen, ik ga even de lijst bekijken liefs
ja merk het toch wel erg hoor. zo aan het einde van de cyclus. normaal alle spannende kwaaltjes en dingentjes met jullie bespreken, nu met helemaal niemand!!! en het is best spannend hier, zie dat jij ook bijna mag testen, goed gevoel?? het is je wel gegund na zo lang wachten
hey tante, ja we hebben hier een korte rust ingelast, in de zin van minder er mee bezig zijn, het doet me wel goed, maar zoals ik al zei, ik mis jullie wel helaas een mk hier ja, maar om het positieve eruit te halen, weet ik wel dat het kan, dus we wachten met volle moed op een wonder! en die kleine van jou doet het ook goed he?! alweer 13 weken, wat gaat het snel! hoe voel je je??
Nou volgens mij is het hier game over...want heb zulke steken in mijn lies en zopas wat roze/rood met afvegen....:x Altijd als ik een test wil halen...aaaaaaaaaahhhhhhhh Nou ik wacht nog even af...
Oh wat balen zo ontzettend jamme zeg , maar net wat je zgt het positieve eruit halen je weet nu dat het kan... Succes Hier gaa t goed, voel me prima nergens last van (ook niet gehad) , dus mag in me handen knijpn. Heb opt moment last van een bezoek aan de Vk vorige week.