Ze hebben uitgelegd wat voor mogelijkheden je als vrijwilliger in het ziekenhuis hebt. Het gaat er op neer komen dat ik volgende week woensdag begin aan de infobalie. Ik wordt die dag ingewerkt. Maandag moet ik blouse passen en krijg ik mijn batch en parkeervergunning. Ik moet ook nog ff voor een mantoux-prik (controle op tbc). Maar dat is formaliteit. Deze of volgende maand wordt er ook nog een project op de spoedeisende hulp gestart, en daar ga ik dan op dinsdagochtend aan de slag als dat gestart is.
hey tante, lekker hoor, volop genieten dus!!! en je buik? word hij al mooi rond? ik ga zo wel even spieken op je profiel. kunnen ze met 15 weken al zien wat het word??
Dat is zeker miraculeus zeg na 17 jaar, maar wel leuk voor ze, en vast en zeker was het eerst wel even schrikken
blijf gewoon duimen! Wil graag dat jullie allemaal meegaan naar juli 2010 mama's. Het is op dat forum nog zo stil en vind het hier nog zo gezellig dat jullie maar gewoon allemaal mee moeten
ladies, ik ga er weer vandoor. lekker lunchen buiten de deur. liefs en tot gauw dat jullie alle gauw op roze mogen meiden *zwaaizwaai*
Ik ga hier ook weer verder, met de rotzooi... En ff verder met broekloeren...hopend dat het niet doorzet !
Rust. Echt ik wil rust. Zitten d'r nu 2 te pushen om met me af te spreken he. Bah, wordt er niet goed van. Ik ga me mijn sporttas maar eens klaarmaken