Hij wordt echt leuk hoor naliey, Gizmo en Red hebben maar geluk met zo'n luxe onderkomen die ze gaan krijgen
haha nou he ze krijgen een fonteyn, en een grote steen om op te liggen... een warmtesteen, badje, voerbakje... en nog een kleinere (rozenkwarts) steen om op te liggen hihi... vind t meer dan genoeg haha... Red wil voor geen meter groeien terwijl Gizmo de bak uit groeit... hoop dat Red in de nieuwe bak (tafel) wel snel groeit...
yep, helemaal goed, ik ben lollig (lees melig) aan het doen, collega is helemaal blij met mij, niet dus, ahum, jammer dan. ze gaat toch om 3 uur weg, hihi, en dan kan ik helemaal mijn gang hier gaan.
nog niet, komt (als het goed is) deze week in onze huiskamer te staan... als tafel en daar gaan dan 2 baardagamen in... nog foto's van onze agamen zien
Wat apart, en ze eten alletwee wel goed? Misschien dat het nog de naweeen van het voorgaande zijn. Ik hoop dat ze dan gezond blijven en lekker gaan groeien, zien we vanzelf foto's van jou bedolven onder 2 baardagamen (weet niet of ik het goed schrijf zo hoor). Of bedolven onder je complete beestenboel, Sabie erbij en de 2 katten, leuk hoor.
hier gaat 't op en af. Als de zenuwen ff wegblijven ben ik ook al weer zo melig als iets.. maandag of niet..
Dat is ja een schijntje, daar koop je in een meubelzaak geen tafel voor hoor en helemaal niet zo 1tje
Dat komt denk ik omdat ik pas net een broodje gegeten heb, nu doet het niet zo heel erg zeer meer, heb wel hoofdpijn maar dat komt van onze binnenklimaat, ik moet gewoon ff meer drinken maar dat doe ik pas later in de middag omdat ik eerst na 4 uur een ovutest wil/moet doen en anders sta ik straks helemaal op knappen en dat willen we niet hebben natuurlijk
ze eten beide goed...alleen Gizmo is erg snel dus pakt steeds t eten voor de neus van Red weg...dus Gizmo halen we er dan ff uit zodat Red kan eten.. maar die foto's komen goed Sabi is ook helemaal gek op de 2 Baardagamen hihi.. en de katten ook trouwens.. ze krijgen steeds kusjes van Gizmo