Goeiemorgen meiden! Ik ben lekker een dagje vrij dus probeer eens wat mee te ouwehoeren hier. Moet wel boven aan gang tussendoor. Gisteren heb ik beneden puingeruimd @The Lady: Klinkt toch wel spannend hoor! Ik hoop voor je dat het raak is. Groetjes Cyntje78
Hmmm ja niet echt... moet wel ff kijken wat ik voor school moet doen Heel de week alleen op kantoor is inderdaad wel lekker af en toe
Cyntje ook al een dagje vrij...toe maar!! Lekker hoor meid, ben gewoon jaloers hier.... Hoe is het met je op dagje 26?
goedemorgen, kwam vluf ff spieken tss het poetsen door enne wat zag ik: Pampapilio gefeliciteerd meis, BEG toch vol op rood neeeeee enne The Lady bij jou nog steeds spannend...
hoooi, ben er eventjes tussendoor! ga zo op kraamvisite! kindje is al van april, mag je dan nog kraamvisite noemen? haha, ben benieuwd wat ze van het broekje vind dat ik gemaakt heb!
Heey Chris! Eigenlijk hoef ik donderdag avond pas weer te werken.... erg he? Ja, en vanavond thuis een nagelklantje. Maar die kan vanaaf gratis omdat ze ons dan meteen knipt. Zal een latertje worden want ik ben 2 uur bezig, en zij is ook nog niet zo snel (leerling kapster) Verders gaat het wel goed hier. Gisterenavond een baal avond... waarom weet ik niet eigenlijk Geen testen in huis om in de verleiding te komen. Maar ik denk ook niet dat het raak is deze ronde... bijna nergens last van... Hoe is het met jou?
Hier alles prima. Nergens last van. Wel zo rustig. Temp gaat al naar beneden dus ik verwacht vrijdagochtend mijn ongi.
ben ook benieuwd hoor, maar het is toch leuk om iets aparts dat niet in een winkel verkrijgbaar is te krijgen
Goede morgen dames! Ff nog reactie om mensen die me gister nog iets hebben laten weten toen ik al weer off was... hihi tnx! Daar is me niets over verteld geworden. Maar er staat wel een re-organisatie op touw in het zkh, dus de kans is klein dat er iets in mijn richting vrijkomt. Er is zowiezo een verschil tussen stagaires en vrijwilligers he. Al geef ik wel een goed signaal af dat ik nu vrijwilligerswerk ga doen. Ik heb er ook heel veel zin in ja.
Yaraah!!! Mooie temp hoor! Volhouden meid zodat je aan het einde van de week twee mooie strepen hebt!