Nou, hier ook nooit geen zin in kerst hoor. Het zijn zo'n drukke dagen en alles moet. Daarbij moet ik ook nog werken met kerst.
ik heb er ieder jaar altijd heel veel zin in gehad. Dus dit valt gewoon tegen. maar ja, ben ook nooit alleen geweest met kerst. Gelukkig kan ik wel 1 dagje naar mijn moeder toe. De rest ga ik nog wel proberen in te vullen. mr. U zei me gister nog wel heel lief dat we anders samen mijn favoriete films (en die van hem) zouden kunnen gaan kijken. Maar ja, of ik dat moet geloven of hij dat ook meent weet ik niet.
Altijd 1 dag met mijn familie, 1 dag met de schoonfamilie. Is al jaren zo geweest. Afgelopen 4 jaar was ik met mijn laatste ex. het jaar daarvoor had ik ook een vriendje. En de 9 jaar daarvoor had ik ook een vriend. (8,5 jaar relatie gehad) En daarvoor woonde ik dus nog thuis.
Hah ik begrijp het wel een beetje hoor, maar nu ga ik ff ego doen en zeggen dat het mij net tegensteekt om zo'n hele zware maaltijd te eten en dessert en de drukte en iedereen rookt daar etc. Ben altijd doodop als ik een dag bij z'n familie gezeten heb...
bij mijn ex rookte ook iedereen. En vorig jaar was dat best moeilijk omdat ik toen net een half jaar gestopt was met roken. (volgens mij was ik toen precies een half jaar gestopt met roken zelfs)
Ik juist niet. ik vind dat gezelschapfeesten. Dan hoor je niet alleen te zijn. Ben ook nooit alleen geweest. Ach, komt wel weer goed. Moet er gewoon niet te veel over inzitten.
@the Lady.... Precies! Dat heb ik nu ook altijd! Bij ons thuis is het altijd veels te veel eten.... waarna mijn moeder daarna nog altijd vraagt "wie lust er gebak?" En erg druk! 2 zoontjes van mijn zus zijn dan 11 jaar... maar het lijkt alsof ze voor 11 man drukte maken Bij cyntjeman thuis zijn ze zowie zo altijd luidruchtig! Wij, de aanhang-dames, kijken elkaar dan altijd heel begrijpend aan met onze vingers bijna in onze oren. Het enige wat ik hoop, is dat ik tijdens kerst goed nieuws kan vertellen.... Maar ik denk dat dát wel niet zal zijn.... nog een paar dagen afwachten maar
Zijn er nog vrienden of vriendinnen die in hetzelfde bootje zitten? Of die op 2de kerstdag gewoon niet naar familie gaan? ps. Mr. U heeft nog 6 weken de tijd om te laten zien dat hij een betrouwbare, trouwe vriend kan zijn.
Hey meiden, Hoe is het hier?? Ben eventjes niet echt actief geweest op de site. Wel meegelzen maar te druk in mijn hoofd om echt wat neer te kunnen pennen. Net mijn werk gebeld om te zeggen dat ik deze week niet ga trekken om te werken ben er even klaar mee met alles. Moet donderdag weer naar FA voor uitstrijkje en uitslag progesteron. En donderdag middag kan ik bellen naar HA voor uitslag bloedtest voor mijn lever. En dan vrijdag naar de neuroloog voor mijn hoofd. Glukkig snapte ze op mijn werk ook wel dat het even niet meer lukte. Voel me alleen nu beetje schuldig net het idee of ik opgeef ofzo........ Zo klaar met zeuren...nog leuke dingen hier!!!
Ha CharmedK, hoezo schuldig voelen? Het is goed dat je aan jezelf denkt. Dat is het allerbelangrijkste!
Heey Charmed.... hoef je je helemaal niet schuldig over te voelen meid! Lekker aan jezelf denken. Ik denk dat iedereen die lang bezig is, op een gegeven moment het gevoel heeft om op te geven. Me too namelijk. Ik moet trouwens vanmiddag (alwéér) bellen voor de uitslag van mijn bloed. Ik durf haast niet... voel me bijna een stalker.... laatste 6 weken elke vrijdag gebeld namelijk
Nee... nog steeds niet! De laatste x (1,5 weken geleden) konden ze me eindelijk vertellen wat en waarom. Ze hebben getest op stolling, antiblablabla en chromosomen (waren daar nou 8 buisjes voor nodig!?) Het schijnt dat het antistof gedoe ook zo lang duurt. En daarbij komt dat de antistof en chromosoom onderzoek in Nijmegen wordt gedaan. Stolling gewoon in plaatselijk zkh (Veghel) vandaar dat die wel snel binnen was.