Ah ok! Ja ik doe zelf de crediteuren en grootboekadminstr. Werk er nog niet zo heel lang maar bevalt me wel tot nu toe
ach ja dan zien we wel, als er iets heel erg belangrijks is dat ik gemist heb dan zal ik het wel snel weten.
voorgaande 2 edities zijn we betaald heengeweest, dit jaar zouden we niet, naar heb laatst een link doorgestuurd met prijsvraag voor gratis kaartjes, daar heeft er dus 1tje kaarten mee gewonnen en mij uitgenodigd. Eet smakelijk, ik heb hier ook nog een broodje, die ga ik denk ik ook zo maar veroberen, jammie
ik ben er weer vandoor, want heb nog een hoop te doen. hoop dat ik morgen wel es beetje meer kan langskomen en anders donderdag zeker, want krijg morgenavond eindelijk mijn laptop terug.
Dan heb je inmiddels ervaring in een evt. volgende ronde, maar hoop voor je dat dat niet nodig zal zijn
Hee yaraah, hier gaat het goed, had rond de middag hier een stresskippenhok veroorzaakt vanwege een te trage reactie van mijn kant na het doen van een ovutest, lache joh
over Kris gesproken: die blijft lekker aan 't werk, dus ga ik ook nog eens braaf doen tot over 'n uurke of zo