Oh wat fijn!!! En nu idd snel weer zwanger worden endat die kleine maar lekker 9 maanden mag blijven zitten!!
Wat een scheet, ik smelt helemaal, aaaaaaaaacccccccchhhhhhhhh wat lieffffffffffff ik wil oooooooooooooooooooooook
Wij hebben een aanrecht van 3 keukenkastjes breed en daarnaas de koelkast met gasstel erbovenop...dus geen ruimte meer... De buren hebben de vaatwasser op de wasmahine staan, maar dat kan bij ons niet...Want wij hebben een bovenlader wasmachine En als het wle kon, dan zou ik hem er nog niet opzetten...
Jippieeeeeeeeee, helemaal hartstikke goed, gefeliciteerd meid, en inderdaad op naar........................||
Nee dat is ook zo, je moet roeien met de riemen (=ruimte) die je hebt, het heeft wel wat van ons vorige huis, daar zat ook een kleintje keuken in. Was heel blij dat deze groter is/kon worden
Oke hihiiihihi Zal straks ff kijken of er wat na die expert komt, ben ik wel benieuwd naar Nou ik zal echt ff wat doen hoor...
Ja daarom, het is nou dezelfde ruimte als we in ons vorige huisje hadden...maar nou is de keuken apart van de woonkamer en we hebben 2 slaapkamers extra (voor eventuele baby ) In ons vorige huis zat d keuken in de zelfde ruimte als de woonkamer, dus als je op de bank zat, zag jet keukenblok Dus ben nu ook blij dat het nu apart van elkaar zit
Wij hebben een u-vorm, achterin om het hoekje de open keuken en voorin het zit gedeelte daar tussen in de eethoek en wat loopruimte, 3 slaapkamers met badkamer boven
begin aug 2010 ben jij aan de beurt samen met mij man, ik voel me toch 'n end vruchtbaar vandaag mannetje gaat nog afzien
kwebbel kwebbel kwebbel hahaha MEEAAN meld zich ook weer.. Heb zojuist de hele stapel van rechts naar links gewerkt.. :-D naja dat was maar een uurtje werk, het terug lezen dat obserbeerd tijd haha, maar wel heel leuk om te lezen allemaal